Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm. Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 176

Typ: książka

34.9 zł
kup teraz

Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu

Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób mylśenia. Nauczysz się:

  • Jak włączyć procesy myślenia projektowego do codziennych działań i w jakich obszarach biznesu to podejście jest najcenniejsze.
  • Jak efektywnie korzystać z najbardziej rozpowszechnionych i najpopularniejszych narzędzi projektowych (takich jak ideacja, prototypowanie, błyskawiczna burza mózgów).
  • Jak wykorzystywać myślenie projektowe do identyfikacji i realizacji celów i tworzenia nowych modeli biznesowych.
  • Jak stworzyć nowe produkty i usługi, które przyniosą doskonałe zyski.
  • Jak poprawić wrażenia użytkownika, aby klienci byli bardziej lojalni.

Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad mylśenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia miałej decyzji!

A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.

34.9 zł
kup teraz

Powiązane

książka

140 sekretów Mistrza Sprzedaży

20.94 zł (-13.96 zł)

więcej

książka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

23.94 zł (-15.96 zł)

więcej

książka

Legendarny osobomiesiąc. Opowieści o inżynierii oprogramowania. Wydanie II

47.4 zł (-31.6 zł)

więcej

książka

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

41.4 zł (-27.6 zł)

więcej

książka

Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku

17.9 zł (-41.1 zł)

więcej

książka

Technical Leadership. Od eksperta do lidera. Wydanie II poszerzone

29.4 zł (-19.6 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close