Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 168

Status: dostępna

Typ: książka

34.90 zł
kup teraz

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

34.90 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

29.00 zł

więcej

książka

Biblia copywritingu

39.90 zł

więcej

książka

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament

129.00 zł

więcej

książka

Kalendarz 2018

39.90 zł

więcej

książka

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

69.00 zł

więcej

książka

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

39.90 zł

więcej

książka

Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi

49.00 zł

więcej

książka

Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo

39.90 zł

więcej

książka

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

44.90 zł

więcej

książka

Psychologia jogi. Wprowadzenie do 'Jogasutr' Patańdźalego

24.90 zł

więcej

książka

Sztuka rynkologii

39.90 zł

więcej

książka

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

49.00 zł

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close