Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: mi�kka

Liczba stron: 168

Status: dostępna

Typ: książka

34.90 zł
kup teraz

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

34.90 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Giełda, pasja, pieniądze!

34.00 zł

więcej

książka

Finansowa twierdza

34.90 zł

więcej

książka

Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować starożytną sztukę leczenia

29.90 zł

więcej

książka

Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

59.00 zł

więcej

książka

Biblia copywritingu

39.90 zł

więcej

książka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

39.00 zł

więcej

książka

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

37.00 zł

więcej

książka

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

39.00 zł

więcej

książka

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone

54.90 zł

więcej

książka

Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy

44.90 zł

więcej

książka

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

39.90 zł

więcej

książka

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

49.00 zł

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close