Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 168

Status: dostępna

Typ: książka

34.90 zł
kup teraz

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

34.90 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Sztuka afirmacji. Uwolniona potęga podświadomości

29.90 zł

więcej

książka

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament

129.00 zł

więcej

książka

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

29.90 zł

więcej

książka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

19.50 zł (-20 zł)

więcej

książka

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

37.00 zł

więcej

książka

Psychologia relacji, czyli jak budować świadome związki z partnerem, dziećmi i rodzicami

39.90 zł

więcej

książka

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

49.00 zł

więcej

książka

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

25.93 zł (-13.97 zł)

więcej

książka

Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu

39.90 zł

więcej

książka

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

22.68 zł (-12.22 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close