Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 288

Status: dostępna

Typ: książka

37.00 zł
kup teraz

By odpowiednie dać rzeczy słowo

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że "pisarz to brzmi dumnie". Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy. Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl - głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

37.00 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

39.90 zł

więcej

książka

Bogaty budda. Bierz z życia to, co najlepsze

39.90 zł

więcej

książka

Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane

39.90 zł

więcej

książka

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

29.90 zł

więcej

książka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

19.50 zł (-20 zł)

więcej

książka

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

34.90 zł

więcej

książka

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

57.00 zł

więcej

książka

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

39.00 zł

więcej

książka

Psychologia Zmiany - najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem (miękka oprawa)

29.90 zł

więcej

książka

REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne

44.90 zł

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close