Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 288

Status: dostępna

Typ: książka

37.00 zł
kup teraz

By odpowiednie dać rzeczy słowo

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że "pisarz to brzmi dumnie". Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy. Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl - głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

37.00 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Uwolnij swoje bogactwo

47.00 zł

więcej

książka

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

29.00 zł

więcej

książka

Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

29.00 zł

więcej

książka

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

39.00 zł

więcej

książka

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

34.90 zł

więcej

książka

Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

49.00 zł

więcej

książka

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

49.00 zł

więcej

książka

Stoicyzm na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat mądrości, wytrwałości i sztuki życia

39.90 zł

więcej

książka

Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość

49.00 zł

więcej

książka

Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu

39.90 zł

więcej

książka

W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami

49.00 zł

więcej

książka

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

29.50 zł (-20 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close