Marketing

książka

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

Autor: Piotr Majewski

Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną - trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torci ...

39.00 zł
kup teraz
książka

Copywriting internetowy

Autor: Dutko Maciej

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie ...

32.68 zł (-6.32 zł)
kup teraz
książka

Zarządzanie wartością klienta

Autor: Kumar V.

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość życiowa klienta (Customer Lifetime Value, CLV), defi ...

49.45 zł (-9.55 zł)
kup teraz
książka

Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu

Autor: Datko Marek

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i prz ...

60.80 zł (-19.00 zł)
kup teraz
książka

Reklama i jej ograniczenia

Autor: Barańska Marzena

Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicz ...

34.21 zł (-10.69 zł)
kup teraz
książka

Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących

Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w se ...

26.59 zł (-8.31 zł)
kup teraz
książka

Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych

Autor: Bonek Tomasz, Smaga Marta

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związa ...

42.00 zł (-7.00 zł)
kup teraz
książka

Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi

Autor: Hall Richard

Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest g ...

30.40 zł (-9.50 zł)
kup teraz
książka

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Autor: Roszkiewicz Małgorzata

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozw ...

41.07 zł (-7.93 zł)
kup teraz
książka

Kreatywność w reklamie

Autor: Murdoch Anna

Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się ...

41.07 zł (-7.93 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close