Marketing

książka

Scientific Advertising

Autor: Claude Hopkins

Kto jeszcze chce poznać 21 legendarnych zasad pisania skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych? Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego ...

26.17 zł (-8.73 zł)
kup teraz
książka

Podstawy pisania przekonujących tekstów

Autor: Jakub Sosnowski

Czy potrafisz napisać tekst sprzedażowy taki jak ten? Jeśli odpowiesz TAK, to nie musisz martwić się o pracę czy sukces w prowadzeniu własnego biznesu nawet w czasach największego kryzysu.Zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny, a ...

29.92 zł (-9.98 zł)
kup teraz
książka

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Autor: Piotr R. Michalak i Jakub Woźniak

Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz, chcesz sprzedawać - czyli internetowy marketing nie jest Ci obcy. Pytanie tylko, jak skutecznie, wręcz perswazy ...

26.17 zł (-8.73 zł)
kup teraz
książka

262 strategie marketingowe

Autor: Tomasz Bury

Jak zaprojektować skuteczną i tanią kampanię marketingową "W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omó ...

29.92 zł (-9.98 zł)
kup teraz
książka

Hipnotyczny Marketing

Autor: Joe Vitale

Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? "Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?" Od: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjacielu, Może to się już i Tobie przytrafiło. Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy mu ...

41.17 zł (-13.73 zł)
kup teraz
książka

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Autor: Claude Hopkins

Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, że jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył. Czasem jednak zdarzają się takie publikacje, że po prostu TRZEBA TO POWIEDZIEĆ Legendarne zasadytworzenia skutecznych tekstów sprzedażowych i reklam Znasz takie powiedzenie: Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest zmarn ...

26.17 zł (-8.73 zł)
kup teraz
książka

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości

Autor: Kinga Sroka

Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ... ...

37.05 zł (-19.95 zł)
kup teraz
książka

Art branding 2

Autor: Igor Gałązkiewicz

Światło na sztukę! Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zi ...

95.2 zł (-23.8 zł)
kup teraz
książka

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń

Autor: Anna Piwowarska

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Od ...

29.18 zł (-15.72 zł)
kup teraz
książka

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skło ...

25.93 zł (-13.97 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close