Public Relations

książka

Marketing

Autor: Mruk Henryk

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać wsp&oa ...

49.45 zł (-9.55 zł)
kup teraz
książka

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Autor: Ślifirska Aleksandra

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:   Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES ...

41.07 zł (-7.93 zł)
kup teraz
książka

Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość

Autor: Wojciech Budzyński

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Cel ...

34.21 zł (-10.69 zł)
kup teraz
książka

Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach

Autor: Joanna Malinowska-Parzydło

Joanna Malinowska-Parzydło w Onet Rano. #WIEM >> Oglądaj! MP 129: Zespół wygrany czy przegrany? Rozmawiam z Joanną Malinowską-Parzydło >> Posłuchaj! Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry! Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem ...

39.90 zł
kup teraz
książka

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Autor: Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek

Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gd ...

59.00 zł
kup teraz
książka

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Autor: Szczepan Kasiński

Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze? Czytelniku! Jeśli działasz w organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespołu organizac ...

29.90 zł
kup teraz
książka

Employer branding po polsku

Autor: Urszula Zając-Pałdyna

TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie mu ...

44.10 zł (-4.90 zł)
kup teraz
książka

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę

Autor: Joanna Wrycza-Bekier

Krótkie teksty na szybkie czasy Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego wsp&oacu ...

39.90 zł
kup teraz
książka

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Autor: Zyta Machnicka

Nie malujmy trawy na zielono - Przeczytaj wywiad z Autorką! >> Autentyczny employer branding, na który stać Cię już dziś Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudo ...

54.90 zł
kup teraz
książka

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Autor: Anna Miotk

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają n ...

49.00 zł
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close