Public Relations

książka

Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych

Autor: Bonek Tomasz, Smaga Marta

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związa ...

42.00 zł (-7.00 zł)
kup teraz
książka

Marketing

Autor: Mruk Henryk

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać wsp&oa ...

49.45 zł (-9.55 zł)
kup teraz
książka

Essential Business English

Autor: Siskind Karol

Essential Business English pozwala opanować podstawy biznesowego języka angielskiego. Książka zawiera podstawową terminologię z wielu dziedzin, m.in. finansów, ekonomii, organizacji, zarządzania, marketingu, public relations, bankowości, ubezpieczeń. Książkę uzupełniają dodatek o tym, jak przygotować CV, ...

31.54 zł (-8.36 zł)
kup teraz
książka

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Autor: Ślifirska Aleksandra

Pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:   Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES ...

41.07 zł (-7.93 zł)
kup teraz
książka

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Autor: Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek

Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gd ...

59.00 zł
kup teraz
książka

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Autor: Szczepan Kasiński

Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze? Czytelniku! Jeśli działasz w organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespołu organizac ...

29.90 zł
kup teraz
książka

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Autor: Anna Miotk

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają n ...

49.00 zł
kup teraz
książka

Zostań królową PR

Autor: Kinga Fromlewicz

Public relations w małym, kobiecym biznesie Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, ...

34.90 zł
kup teraz
ebook

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Autor: Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek

Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gd ...

47.20 zł (-11.80 zł)
kup teraz
ebook

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Autor: Szczepan Kasiński

Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze? Czytelniku! Jeśli działasz w organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespołu organizac ...

23.92 zł (-5.98 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close