Public Relations
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Autor: Szczepan Kasiński
Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze? Czytelniku! JeÅ›li dziaÅ‚asz w organizacji pozarzÄ…dowej, mogÅ‚eÅ› spotkać siÄ™ z terminem fundraising. Oznacza on Å‚Ä…czenie ludzi, którzy chcÄ… robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robiÄ…. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespoÅ‚u organizac ...
Autor: Jacek Rozenek
Jacek Rozenek Å‚Ä…czy perspektywÄ™ aktora oraz coacha po to, aby dać ci narzÄ™dzia do przemawiania z pasjÄ…. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy wÅ‚asnego know how, które byÅ‚y dostÄ™pne wczeÅ›niej wyÅ‚Ä…cznie dla uczestników jego warsztatów. Droga do skutecznego przemawiania, a zatem efektywne ...
Autor: Marek StÄ…czek
Opowiedziana historia oddziaÅ‚uje na caÅ‚ego czÅ‚owieka i wielowymiarowo wpÅ‚ywa na publiczność: pobudza uwagÄ™ i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myÅ›lenia, porusza wyobraźniÄ™, a jej treść na dÅ‚ugo przechowywana jest w pamiÄ™ci oraz – to akcent koÅ„cowy – sÅ‚uchacz czuje impuls do podjÄ™cia dziaÅ ...
Escaping the Build Trap. How Effective Product Management Creates Real Value
Autor: Melissa Perri
To stay competitive in today...s market, organizations need to adopt a culture of customer-centric practices that focus on outcomes rather than outputs. Companies that live and die by outputs often fall into the "build trap," cranking out features to meet their schedule rather than the customer...s needs.In this book, Melissa ...
Model Story Brand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Autor: Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, Š...
Public Relations. Wizerunek Reputacja Tożsamość
Autor: Wojciech Budzyński
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Cel ...
Bank Spółdzielczy nr 2/588, IV-VI/2018
Autor: Janusz Orłowski, Roman Szewczyk, Piotr Górski, Eugeniusz Gostomski
Ten numer zdominowaÅ‚y tematy dotyczÄ…ce nowych wyzwaÅ„ technologicznych, z którymi muszÄ… siÄ™ zmierzyć Banki SpóÅ‚dzielcze. Dla wielu naszych klientów, zwÅ‚aszcza tych mÅ‚odszych, bank – i nie tylko! – mieÅ›ci siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie w smartfonie. Cyfryzacja, Polska bezgotówkowa i nowe tech ...
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Autor: Dariusz Tworzydło, Jerzy Olędzki
Public relations – biaÅ‚a czy czarna magia zarzÄ…dzania? PodrÄ™cznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszÄ… wiedzÄ™ o funkcjach i roli spoÅ‚ecznej peÅ‚nionej przez PR. Inicjuje nowÄ… w polskiej literaturze dyskusjÄ™ o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teorety ...
Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015
Autor: Kinga Przybysz-Polakowska
W przestrzeni publicznej coraz wyraźniej sÅ‚ychać gÅ‚osy diagnozujÄ…ce pÄ™kniÄ™cie Polski na dwie części: odÅ‚am liberalny i konserwatywny. WyglÄ…da na to, że nadal aktualne pozostaje pytanie zadane w wierszu przez Juliusza SÅ‚owackiego: Szli krzyczÄ…c „Polska! Polska” (…) / Wtem B&oacut ...
Autor: Jacek Barlik
Monografia omawia popularnÄ… i niezwykle wpÅ‚ywowÄ… w dziedzinie PR teoriÄ™ doskonaÅ‚ego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy gÅ‚ówne cele: eksploracyjne – sÅ‚użące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzÄ…cych w teorii public relations eksplikacyjne – a wiÄ™c wyjaÅ›niajÄ…c ...