Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Autor:

Format: 168x237

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 208

Typ: książka

39 zł
kup teraz

Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces!

Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu - wszystko to sprawia, że gry na iPhone...a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.

Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!

Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.

  • Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu
  • Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole
  • Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie
  • Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
  • Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
  • Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm
  • Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle
  • Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności

Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store!


Todd Moore założył firmę TMSOFT, by konstruować wyjątkowe aplikacje i gry przeznaczone dla smartfonów. Stworzona przez niego popularna gra Card Counter została wyróżniona przez Engadget, "Los Angeles Times" oraz CNET TV. Najpopularniejsza aplikacja Todda - White Noise - zdobyła uznanie iTunes App Store, "Health Magazine", "Washington Post", "PC Magazine" i Late Night with Jimmy Fallon.

39 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Kwalifikacja EE.09. Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych. Część 2. Programowanie aplikacji. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk

25.92 zł (-13.98 zł)

więcej

książka

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkoły podstawowej. Klasa 8

13 zł

więcej

książka

Informatyka Europejczyka. Python. Programowanie na maturze

19.43 zł (-10.47 zł)

więcej

książka

Kwalifikacja INF.02. Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych. Część 1. Systemy komputerowe. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk

35.69 zł (-19.21 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close