Lepiej i szybciej. Sprawdzona ścieżka do najlepszych pomysłów

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 256

Typ: książka

39.9 zł
kup teraz

Farmer jest z siebie zadowolony, a jego życie składa się z cyklicznie powtarzanych czynności. Myśliwym kieruje ciekawość i ciągłe nienasycenie. Farmer chroni swój stan posiadania, żyje w sposób osiadły i wysoko ceni sobie bezpieczeństwo i spokój, na które ciężko zapracował. Myśliwy pragnie przemian, nawet jeśli musi przy tym coś zniszczyć; ponadto kieruje się instynktem i chętnie ryzykuje. Dziś wielu ludzi przypomina swoją mentalnością farmerów, jednak szanse na spektakularny sukces mają myśliwi. Jeśli więc marzy Ci się, aby dzięki swej kreatywności, odwadze i pomysłowości skutecznie sięgać gwiazd, musisz stać się myśliwym!

Tę niezwykle inspirującą książkę przeczytasz z prawdziwą przyjemnością. Informacje o neurologicznych wzorcach zachowań prowadzących do tworzenia nowych idei oparto na solidnych badaniach naukowych, a z fascynujących historii wielu niezwykłych ludzi wyciągnięto bardzo praktyczne wnioski. Jednak największą wartością książki są idee — przedstawiono tu wzorce, takie jak choćby sześć schematów okazji, dzięki którym będziesz w stanie wykorzystać swoje możliwości w zupełnie inny sposób i na całkowicie innym poziomie.

Dowiedz się:
  • w jakie pułapki wpada farmer,
  • jak działa instynkt myśliwego i jak go w sobie rozbudzić,
  • dlaczego chaos jest ojcem odwagi, a twarde dziewczyny noszą spódnice,
  • jak działają wzorce, takie jak konwergencja, dywergencja, akceleracja i inne,
  • na które branże warto zwracać uwagę.

Przebudź się! Zapoluj! Pochwyć zdobycz i rozwiń skrzydła!


Jeremy Gutsche jest kanadyjskim ekspertem w dziedzinie innowacyjności, przedsiębiorcą i autorem kilku popularnych książek. Jest założycielem i dyrektorem generalnym serwisu Trendhunter, witryny dotyczącej identyfikowania trendów. Gutsche często bierze udział w konferencjach, a jego opinie są cytowane przez takie media, jak The Economist, Fox Business, CBC News czy Entertainment Tonight.

„Najnowsza książka Jeremy’ego Gutsche’a to prawdziwy skarb. Opierając się na rozlicznych badaniach i posługując wspaniałymi historiami, Gutsche pokazuje nam, w jaki sposób unikać pułapek, które hamują rozwój oraz przedstawia inteligentne i użyteczne narzędzia, które pomogą nam szybciej i lepiej rozwijać przełomowe idee.”

Daniel H. Pink, autor bestsellerów Jak być dobrym sprzedawcą oraz Drive z listy „New York Times”

„Książka, która od razu staje się klasyką! Jeremy proponuje niezwykle inspirującą, opartą na dogłębnych badaniach naukowych książkę, którą najpierw pochłoniesz, a następnie przeczytasz jeszcze raz, uważnie ją studiując. Szczęśliwcy, którzy ją przeczytają, otworzą niezliczone nowe firmy i przeżyją mnóstwo wspaniałych przygód.”

Seth Godin, autor bestsellerów, m.in. Fioletowa krowa

„Gutsche trafia tą książką w samo sedno. Dzięki niej poznasz kilka neurologicznych nawyków, dzięki którym przyspieszysz sukces i staniesz się jednym z największych innowatorów naszych czasów.”

Guy Kawasaki, były Chief Evangelist w firmie Apple, obecnie Chief Evangelist w Canva, autor bestsellerowej książki Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

„Lepiej i szybciej przykuła moją uwagę od pierwszej strony. Przedstawione tu przykłady i wciągający styl pisania sprawiają, że książkę czyta się z prawdziwą przyjemnością. Jednak najważniejsze są w niej niezwykle istotne i praktyczne idee. Kontrast między farmerami, a myśliwymi oraz sześć schematów okazji to prawdziwe perełki. Kup tę książkę, przeczytaj ją i przekaż cenną wiedzę innym — będziesz naprawdę zadowolony.”

Robert I. Sutton, profesor Uniwersytetu Stanforda, współautor książki Dobry szef, zły szef

„Horyzonty nauki właśnie uległy poszerzeniu. Książka Jeremy’ego Gutsche’a przedstawia fascynujące historie i wnioski, które pozwolą Ci przenieść swój biznes na następny poziom.”

Sally Hogshead, autorka bestsellerów według „New York Timesa”, How the World Sees You oraz Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzenie zachwytu

„Gutsche zmusza nas do pełniejszego wykorzystania naszego potencjału. Dzięki tej książce ujrzymy siłę idei w całkiem nowym świetle.”

Scott Belsky, założyciel i prezes Behance, autor bestsellera „Wall Street Journal”, Realizacja genialnych pomysłów

39.9 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

25.93 zł (-13.97 zł)

więcej

książka

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

25.93 zł (-13.97 zł)

więcej

książka

Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres rozszerzony. Część 1 (Wydanie III)

39.9 zł

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close