Projekt: wyprawa. #travelmarketing

Autor:

Format: 130x210

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 272

Typ: książka

25.93 zł (-13.97 zł)
kup teraz

Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego?

Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw.

Teraz swoim doświadczeniem dzieli się Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. Półlegendarny chiński filozof Laozi pisał: Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. My sugerujemy rozpocząć ją od książki Michała Leksińskiego.

 

Media o książce 

"Na pozór tematyka przygotowania biznesplanu podróżniczego, aby uzyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych – wygląda dość hermetycznie. Zapewne to domena ogromnych wypraw, w najwyższe góry świata lub najdziksze ostępy dżungli? Nic bardziej mylnego!

Michał Leksiński udowadnia, że odpowiednie planowanie projektów podróżniczych, nawet tych z pozoru drobnych, może skutkować znalezieniem sponsorów, gotowych wesprzeć Wasze pomysły wyjazdowe. A stąd już tylko krok do realizacji marzeń o dalekich wyprawach"

www.fly4free.pl

"Dalekie podróże, zwłaszcza te ekstremalne nie należą do najtańszych. Jak mimo ogromnych kosztów takich wyjazdów nie rezygnować z marzeń? Odpowiedź na to pytanie zna Michał Leksiński, podróżnik, który zdobył największe szczyty świata. Do księgarń właśnie trafiła jego książka "Projekt: wyprawa", która ma ułatwić każdemu planowanie dalekiego wyjazdu"

Audycja pod-Różna, Polskie Radio Trójka 

"Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„."

www.polskieradio24.pl

"Sponsoring sportów ekstremalnych oraz projektów podróżniczych to niezwykła podróż, w którą ruszają wspólnie podróżnik i korporacja. Wyruszają w tą drogę razem i dobrze, aby doskonale się rozumieli.

Nie warto oczywiście spłycać i trywializować świata podróży i wielkich wyprawy, sprowadzając je do roli wyłącznie marketingowych narzędzi wielkich korporacji. Niemniej wielkie projekty często wymagają wielkiego wsparcia. 

Śmiałe pomysły potrzebują partnerów a odważne idee wsparcia. Stąd pomysł na: Projekt:wyprawa" 

www.businessinsider.com

25.93 zł (-13.97 zł)
kup teraz

Powiązane

książka

Przebudzenie Morfeusza

11.9 zł (-28 zł)

więcej

książka

Rysunkowy chłopak

25.93 zł (-13.97 zł)

więcej

książka

Ściema

11.9 zł (-28 zł)

więcej

książka

Warta ryzyka. Życiowi bohaterowie

11.9 zł (-28 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close