Biznes i ekonomia / Mała firma

książka

10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu

Autor: Patrick J. McGinnis

Zyskaj niezależność i rozwijaj pasję! Czy dziesięć procent to dużo? To zależy. A czy byłbyś skłonny przeznaczyć dziesięć procent swojego czasu i środków na otwarcie własnej, osobistej działalności? Takiej, która powstanie z pasji i chęci sprawdzenia się, a zarazem nie przeszkodzi Ci w codzie ...

39.90 zł
kup teraz
książka

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Autor: Gerber Michael

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy.To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu ...

34.21 zł (-10.69 zł)
kup teraz
książka

Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Autor: Koch Ewelina

To już trzecia książka w serii Twoja firma widoczna w internecie, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedsta ...

26.59 zł (-8.31 zł)
kup teraz
książka

Praktyczny Marketing w Małej Firmie

Autor: Kornelia Przedworska

Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze? Zanim przejdę do opisu tej publikacji i wytłumaczę Ci dokładnie w jaki sposób zyskasz na niej, chciałbym Ci zadać kilka prostych pytań. Pozwolą Ci one zdecydować czy to, co prezentuję będzie dla Ciebie przydatne i czy będziesz m&oa ...

34.90 zł
kup teraz
książka

Naturalnie o biznesie

Autor: Andrzej Kowalczyk

Czy słyszałeś o tym, że można robić biznes, nie przejmując się konkurencją? Może myślisz, że nie jest to możliwe? A jednak. Właśnie z tej książki dowiesz się, jak tego dokonano w jednej z polskich firm. Andrzej Kowalczyk na podstawie swojej biznesowej praktyki pokazuje, jak sprawić, żeby konkurencja stała ...

29.90 zł
kup teraz
książka

Targi w gospodarce rynkowej

Autor: Iryna Manczak, Jacek Bazarnik, Krzysztof Piotr Wojdacki, Andrzej Szromnik, Adam Figiel

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Nini ...

37.34 zł (-11.66 zł)
kup teraz
książka

Gear up. Wybierz najlepszy model biznesowy i nakreśl własną ścieżkę do sukcesu

Autor: Ramfelt Lena, Kjellberg Jonas, Kosnik Tom

Masz pomysł na biznes lub chcesz udoskonalić już realizowane przedsięwzięcie? Gear Up pozwoli Ci stwierdzić, w którym spośród Twoich projektów drzemie największy potencjał. Możesz również wykorzystać tę książkę do oceny, czy obecną inicjatywę biznesową należy dalej rozwijać, ...

60.19 zł (-18.81 zł)
kup teraz
książka

Młoda fala. Jak odważyć się na biznes

Autor: Oksanowicz Paweł

10 historii młodych, przedsiębiorczych Polek, które odważyły się na biznes Ania Kruk, Kinga Dołęga Lesińska, Aleksandra Porębska, Joanna Drabent, Dominika Koczot-Mosz, Edyta Kocyk, Marta Remplewicz, Patrycja Sankowska, Anula Kołakowska, Barbara Stawarz dzielą się swoimi doświadczeniami, radościami i pora ...

37.34 zł (-11.66 zł)
kup teraz
książka

Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania

Autor:

Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno- -gospodarcze. Polityka przeciwdziałania (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnosz ...

23.40 zł (-3.90 zł)
kup teraz
książka

Finansowanie innowacji w polskich firmach rodzinnych

Autor: Alicja Winnicka-Popczyk

We współczesnej globalnej gospodarce rynkowej, w coraz większym stopniu opartej na wiedzy, przyjęcie innowacyjnego modelu biznesu najczęściej okazuje się głównym warunkiem przetrwania i rozwoju efektywnie funkcjonującego przedsiębiorstwa. Monografia stanowi pierwszą w Polsce próbę pogłębione ...

38.48 zł (-6.42 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close