Nauki społeczne / Media, Komunikacja

ebook

Pedagogizacja medialna rodziny. Zakres - uwarunkowania - dylematy

Autor: Marcin Musioł

W monografii opisano działania nazywane pedagogizacją rodziny, które mogą być podjęte z rodzicami i prawnymi opiekunami w celu szerzenia wiedzy i kultury pedagogicznej w zakresie korzystania z mediów przez ich podopiecznych, m.in. przy okazji spotkań z wychowawcą klasy. Działania owe mogą obejmować ...

43.68 zł (-10.92 zł)
kup teraz
ebook

Dyskurs i jego odmiany

Autor: red. Bożena Witosz, Katarzyna Sujkowska-Sobisz, Ewa Ficek

Publikacja gromadzi teksty przedstawicieli zróżnicowanego pod względem metodologicznym i problemowym nurtu badań nad dyskursem w Polsce. Autorzy poszczególnych artykułów zarówno rozważają istotne zagadnienia teoretyczne, jak i dają obraz różnych odmian dyskursu publicznego, zwła ...

30.24 zł (-7.56 zł)
kup teraz
ebook

Retoryka i jej zastosowania. Podręcznik dla studentów dziennikarstwa i innych kierunków humanistycznych

Autor: Barbara Bogołębska, Monika Worsowicz

Podręcznik zawiera podstawy wiedzy o retoryce i jej zastosowaniach zwłaszcza w medioznawstwie i dziennikarstwie. Składa się on z czterech części, z których pierwsza obejmuje przegląd systemu retorycznego, zaś pozostałe - omówienie najnowszych nurtów badawczych w retoryce, pojęcia z zakresu retor ...

12.69 zł (-2.25 zł)
kup teraz
ebook

Problemy konwergencji mediów II

Autor: K. Dudek, M. Koszembar-Wiklik, P. Celej, M. Boczkowska (red.)

Niniejsza monografia adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk humanistycznych i społecznych oraz do praktyków podejmujących zawodowe działania w obszarze mediów (dziennikarzy, specjalistów z obszaru public relations, specjalistów z zakresu ...

21.77 zł (-3.84 zł)
kup teraz
ebook

Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej

Autor: Krystian Dudek

W procesie masowej komunikacji głównym partnerem rzeczników są dziennikarze. To oni, pełniąc rolę selekcjonerów i dysponując narzędziami o globalnym zasięgu, stanowią podstawowe ogniwo łączności z publicznością. Efektywna współpraca z nimi, budowanie i utrzymywanie wzajemnych korzyst ...

23.22 zł (-4.1 zł)
kup teraz
ebook

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Autor: Joanna Mikosz

Książka przedstawia interesujące zagadnienie promocji współczesnej prasy drukowanej. Autorka wyodrębniła i scharakteryzowała metody badań rynku polskiej prasy drukowanej (badania sondażowe, jakościowe, niereaktywne, historyczno-porównawcze, ewaluacyjne) oraz instytucje zajmujące się takimi badaniami. ...

22.52 zł (-3.97 zł)
kup teraz
ebook

Zawód dziennikarz/komentator sportowy. Kulisy pracy i warsztatu

Autor: Przemysław Szews, Rafał Siekiera

 Publikacja adresowana jest zarówno do naukowców i studentów, jak i do osób zainteresowanych dziennikarstwem sportowym oraz pragnących spróbować swoich sił w zawodzie. Obok charakterystyki gatunków wypowiedzi dziennikarskiej autorzy prezentują praktyczne wskazówki doty ...

26.44 zł (-4.66 zł)
kup teraz
ebook

Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Autor: Katarzyna Burska, Bartłomiej Cieśla, Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzyst ...

23.04 zł (-4.06 zł)
kup teraz
ebook

Theoretical frameworks in the study of press advertisements: Polish, English and Chinese perspective

Autor: Adam Wojtaszek

Książka stanowi próbę poszerzenia metodologii badań nad reklamami prasowymi poprzez wypracowanie nowych modeli analizy tego szczególnego typu obrazowo-tekstowego artefaktu oraz wykazanie ich zasadności i przydatności w oparciu o obszerny korpus przykładów zaczerpnięty z prasy polskiej, brytyjskie ...

18.48 zł (-4.62 zł)
kup teraz
ebook

Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

Autor: Piotr Zawojski

Książka dotyczy zagadnień technokultury, zjawiska dotychczas bardzo rzadko prezentowanego w piśmiennictwie polskim w kontekście strategii artystycznych, które stanowią jej artystyczne manifestacje. Wychodząc od teoretycznych rozważań dotyczących współczesnej kultury zdominowanej przez praktyki med ...

33.6 zł (-8.4 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close