Biznes i ekonomia / Zarządzanie

książka

10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu

Autor: Patrick J. McGinnis

Zyskaj niezależność i rozwijaj pasję! Czy dziesięć procent to dużo? To zależy. A czy byłbyś skłonny przeznaczyć dziesięć procent swojego czasu i środków na otwarcie własnej, osobistej działalności? Takiej, która powstanie z pasji i chęci sprawdzenia się, a zarazem nie przeszkodzi Ci w codz ...

25.93 zł (-13.97 zł)
kup teraz
książka

15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Autor: Kevin Kruse

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje ...

24.05 zł (-12.95 zł)
kup teraz
książka

4DX, czyli 4 Dyscypliny realizacji

Autor: Chris McChesney, Sean Covey, Jim Huling

Naturalną cechą ludzi jest chęć zwyciężania. Każdy chce wygrywać. Nic nie motywuje bardziej niż bycie częścią zespołu, który zna swój cel, dąży do niego i jest zdeterminowany, aby go osiągnąć. Dlaczego więc tak wiele wspaniałych i ambitnych planów nigdy nie doczekało się realizacji? ...

44.10 zł (-4.90 zł)
kup teraz
książka

Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi

Autor: Michael Watkins

Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciu Przygotuj się do nowych obowiązków Oceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzenia Zdobądź poparcie podwładnych i zwierzchników Pierwsze 90 dni pracy to dla menedżera na nowym stanowisku wyjątkowo trudny okres. W tym czas ...

49.00 zł
kup teraz
książka

Zrozumieć Agile Project Management

Autor: Cobb Charles G.

Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project Management pom ...

44.80 zł (-14.00 zł)
kup teraz
książka

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Autor: Mielcarz Paweł, Paszczyk Paweł

Głównym przesłaniem książki jest wyjaśnienie uwarunkowań stosowanych w praktyce narzędzi do oceny projektów gospodarczych, interpretacji uzyskiwanych wyników i w końcu określenie przydatności tych narzędzi do oceny procesów kreowania wartości. Takie podejście do tematu jest oryginalne, ...

41.07 zł (-7.93 zł)
kup teraz
książka

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Autor: Gerber Michael

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy.To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu ...

34.21 zł (-10.69 zł)
kup teraz
książka

Zarządzanie sprzedażą

Autor: Tracy Brian

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej s ...

18.97 zł (-5.93 zł)
kup teraz
książka

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie

Autor: Lencioni Patrick

W książce "Pięć dysfunkcji pracy zespołowej" Patrick Lencioni opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego ...

30.40 zł (-9.50 zł)
kup teraz
książka

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Autor: Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię m ...

32.68 zł (-6.32 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close