Biznes i ekonomia / Zarządzanie

książka

10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu

Autor: Patrick J. McGinnis

Zyskaj niezależność i rozwijaj pasję! Czy dziesięć procent to dużo? To zależy. A czy byłbyś skłonny przeznaczyć dziesięć procent swojego czasu i środków na otwarcie własnej, osobistej działalności? Takiej, która powstanie z pasji i chęci sprawdzenia się, a zarazem nie przeszkodzi Ci w codzie ...

39.90 zł
kup teraz
książka

15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Autor: Kevin Kruse

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje ...

37.00 zł
kup teraz
książka

Zrozumieć Agile Project Management

Autor: Cobb Charles G.

Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategi biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project Management pom ...

44.80 zł (-14.00 zł)
kup teraz
książka

Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody

Autor: Łobos Krzysztof, Puciato Daniel

Dekalog współczesnego zarządzania to książka, która wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu, akcentując jednocześnie nowoczesne aspekty problemat ...

38.57 zł (-6.43 zł)
kup teraz
książka

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Autor: Mielcarz Paweł, Paszczyk Paweł

Głównym przesłaniem książki jest wyjaśnienie uwarunkowań stosowanych w praktyce narzędzi do oceny projektów gospodarczych, interpretacji uzyskiwanych wyników i w końcu określenie przydatności tych narzędzi do oceny procesów kreowania wartości. Takie podejście do tematu jest oryginalne, ...

41.07 zł (-7.93 zł)
kup teraz
książka

Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

Autor: Gerber Michael

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy.To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu ...

34.21 zł (-10.69 zł)
kup teraz
książka

Menedżer 80/20. Pracuj mniej, osiągaj więcej

Autor: Koch Richard

Czy przytłacza cię ciągły napływ wiadomości do skrzynki odbiorczej? Czy masz trudności z uporaniem się z zadaniami z listy do wykonania? Czy siedzisz w pracy dłużej, niżbyś chciał, i masz wrażenie, że nie poświęcasz czasu na naprawdę ważne rzeczy? Jeżeli tak, nie jesteś sam. Zwłaszcza w dzisiejszych trud ...

30.40 zł (-9.50 zł)
kup teraz
książka

Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Autor: Cybulski Krzysztof

Zarządzanie działem sprzedaży firmy   Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka ko ...

49.45 zł (-9.55 zł)
kup teraz
książka

Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości

Autor: Frederic Laloux

Świat się zmienia a wraz z nim nasza świadomość Pracować inaczej to nowatorska, przełomowa publikacja z dziedziny zarządzania. Frederic Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości. Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena ...

44.95 zł (-14.05 zł)
kup teraz
książka

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Autor: Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię m ...

32.68 zł (-6.32 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close