Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania

Autor:

Format: 168x237

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 464

Status: dostępna

Typ: książka

49.00 zł
kup teraz

Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania. Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania.

Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 - 14 lat i zawiera:

  • Wprowadzenie do Scratcha
  • Przedstawienie podstawowych idei programistycznych
  • Zasady tworzenia elementów graficznych (pixel art) i skryptów
  • Wyczerpująco opisane projekty mniejszych i większych programów
  • Instrukcje budowania wciągających gier retro

Dziecinajlepiej wiedzą, jak nauczyć dzieci programowania!

49.00 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania

89.00 zł

więcej

książka

Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów

67.00 zł

więcej

książka

Deep Learning. Praca z językiem Python i biblioteką Keras

59.00 zł

więcej

książka

Java. Efektywne programowanie. Wydanie III

79.00 zł

więcej

książka

JavaScript i jQuery. Interaktywne strony WWW dla każdego. Podręcznik Front-End Developera

99.00 zł

więcej

książka

Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów

39.00 zł

więcej

książka

Nowoczesne API. Ewoluujące aplikacje sieciowe w technologii ASP.NET

79.00 zł

więcej

książka

Książka o fotografowaniu. Wydanie IV zmienione

69.00 zł

więcej

książka

Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza

69.00 zł

więcej

książka

Python. Szybko i prosto. Wydanie III

79.00 zł

więcej

książka

Struktury danych i algorytmy w języku Java. Przewodnik dla początkujących

39.90 zł

więcej

książka

Zautomatyzuj swoją firmę z Pythonem. Praktyczne rozwiązania dla firmowej sieci

67.00 zł

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close