Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji

Autor:

Format: 158x235

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 296

Status: dostępna

Typ: książka

14.9 zł (-34.1 zł)
kup teraz

Dziś przetrwanie przedsiębiorstwa zależy od tego, jak dobrze radzi sobie ono z odkrywaniem nowych możliwości biznesowych i dostarczaniem klientom wartości. Presja konkurencyjna narasta, a napędzają ją zmiany technologiczne i społeczne. Okazuje się, że ważny jest nie tyle kapitał, ile zdolność do wykorzystania czynników technicznych, technologicznych i kulturowych w celu przyśpieszenia cykli innowacji. Obecnie w ciągu paru dni lub tygodni bez wielkich nakładów, korzystając z bezpłatnych lub tanich usług i infrastruktury, można prototypować nowe produkty oparte na oprogramowaniu, a następnie szybko rozwijać trafione produkty. Aby jednak osiągnąć taki model w dużym zespole, konieczne jest przeformułowanie praktycznie całego systemu zarządzania w przedsiębiorstwie.

Ta książka to praktyczny przewodnik wdrażania koncepcji lean i agile w funkcjonującej organizacji. Przedstawiono tu zestaw wzorców i zasad, przy tym skoncentrowano się na heurystycznym podejściu do implementacji. Sporo miejsca poświęcono eksperymentowaniu, dzięki któremu można wybrać najlepszą technikę implementacji, co przyniesie poprawę stylu działania organizacji. Ważną częścią książki są studia przypadków, w których opisano, jak odnoszące sukcesy przedsiębiorstwa przeformułowały wszystkie aspekty swojej działalności, by radykalnie polepszyć wydajność. Przyjęcie koncepcji lean wymaga czasu i poświęcenia, ale jest nieodzowne do przyspieszenia tempa innowacji. Ta publikacja jest solidną pomocą w przeprowadzaniu takich zmian we własnej firmie.

Wybrane zagadnienia:

  • cykl życia innowacji a kultura i strategia przedsiębiorstwa
  • techniki poszukiwania nowych pomysłów
  • prowadzenie dużych programów wdrożeń
  • rola kultury organizacji, jej strategii i struktury zarządczej w procesie wdrażania innowacji
  • ciągłe doskonalenie a zarządzanie przedsiębiorstwem

Metoda lean - godna odpowiedź na wyzwania współczesnego otoczenia biznesu!

14.9 zł (-34.1 zł)
kup teraz

Powiązane

książka

Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II

49 zł

więcej

książka

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

25.93 zł (-13.97 zł)

więcej

książka

C++. Podróż po języku dla zaawansowanych. Wydanie II

69 zł

więcej

książka

Vue.js 2. Wprowadzenie dla profesjonalistów

29.9 zł (-69.1 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close