Controlling
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najm ...
100 sposobów na Excel 2007 PL. Tworzenie funkcjonalnych arkuszy
Autor: David Hawley, Raina Hawley
Wykorzystaj wszystkie możliwości Excela, aby tworzyć funkcjonalne i efektowne arkusze Jak analizować dane i zarządzać nimi? Jak optymalnie wykorzystywać tabele przestawne? Jak tworzyć spersonalizowane wykresy? Większość użytkowników Excela zna tylko drobną część dostępnych w nim możliwości. Istnieje je ...
Autor: Marcin Michalik, Gabriela Piech
Ta wiedza się opłaca! Ekonomista to zawód powszechny w gospodarce rynkowej. Zatrudnienie wykwalifikowanego ekonomisty gwarantuje sukces finansowy przedsiębiorstwa. Taki pracownik przygotowuje informacje będące podstawą decyzji podejmowanych przez kadrę kierowniczą. Uczeń kształcący się w zawodzie technika e ...
Autor: Witold Wrotek
Poznaj interfejs i narzędzia programu Excel 2010 PL Naucz się pisać zaawansowane formuły i korzystać z funkcji Dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne wykresy i drukować arkusze Komputery zostały zbudowane po to, aby ułatwiać ludziom przeprowadzanie rozmaitych obliczeń. Z tego powodu powstały również pi ...
Controlling w przykładach. Poradnik praktyka
Autor: Wojciech Próchnicki
Osiemnaście studiów przypadku z dziedziny controllingu Controlling w przykładach. Poradnik praktyka to książka przeznaczona dla pracowników działów controllingu, finansów i sprzedaży. Każdy z rozdziałów stanowi studium przypadku wybranego zagadnienia wraz z propozycją optymalnych r ...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najm ...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najm ...
Controlling procesów. Jak wdrożyć?
Autor: Magdalena Chomuszko
Publikacja wypełnia lukę na rynku wydawniczym, łącząc podejście procesowe z controllingiem. Jest adresowana do przedsiębiorców pragnących usprawnić zarządzanie swoją firmą, osób zajmujących się certyfikacją ISO oraz środowisk dydaktycznych jako wsparcie nauczania o nowoczesnych metodach zarządcz ...
Rachunkowość zarządcza. Zadania i testy
Autor: Anna Szychta, Justyna Dobroszek, Przemysław Kabalski
Publikacja jest integralnie związana z „Rachunkowością zarządczą”, wyd. II rozszerzone i zaktualizowane, autorstwa A. A. Jarugi, P. Kabalskiego, A. Szychty, z 2014 r., i stanowi cenną pomoc w poszerzeniu wiedzy i umiejętności przez osoby zainteresowane problematyką rachunku kosztów i rachunkowości ...
Audyt wewnętrzny jako narzędzie wspomagające efektywny nadzór korporacyjny
Autor: Agnieszka Herdan, Joanna Krasodomska, Magdalena M. Stuss (red.)
Pojawiające się w ciągu kilku ostatnich lat liczne nieprawidłowości w funkcjonowaniu podmiotów gospodarczych świadczą o nieefektywnym sprawowaniu nadzoru korporacyjnego. W gospodarce rynkowej występuje wiele mechanizmów umożliwiających kontrolę działalności spółki. Kontrolę zewnętrzną spr ...