Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Autor:

Format: 122x194

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 96

Status: dostępna

Typ: książka

39.9 zł
kup teraz

"Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej."
Steve Armstrong
  • Przewiduj efekty informacji zwrotnej
  • Stwórz w zespole atmosferę otwartości
  • Stosuj konstruktywną krytykę
  • Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia

Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem informacji zwrotnej. Nie jest to proste zadanie -- ludzie bardzo często odbierają je jako otwarty atak na swoją osobę i zamykają się na proponowane zmiany. Tymczasem informacja zwrotna nie jest krytycznym monologiem, a doskonałym narzędziem umożliwiającym skuteczne zarządzanie.

Trenuj swoje zdolności przywódcze i naucz się:

  • określać najwłaściwszy czas wkraczania do akcji,
  • przełamywać opór przed zmianami,
  • pokonywać przeszkody komunikacyjne,
  • udzielać precyzyjnych wskazówek.

Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.

Bądź menadżerem, który potrafi:

  • efektywnie zmieniać zachowania zespołu
  • przełamywać postawę obronną własną i innych członków organizacji
  • radzić sobie z napiętymi sytuacjami
  • przekazywać informację zwrotną przełożonemu
39.9 zł
kup teraz

Powiązane

książka

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

69 zł

więcej

książka

Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu

11.9 zł (-28 zł)

więcej

książka

Wszystko zaczyna się w głowie, a kończy, gdy nie działasz

11.9 zł (-28 zł)

więcej

książka

Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu

25.93 zł (-13.97 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close