Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 336

Status: dostępna

Typ: książka

31.85 zł (-17.15 zł)
kup teraz

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...

31.85 zł (-17.15 zł)
kup teraz

Powiązane

książka

Ajurweda w praktyce. Jak współcześnie stosować starożytną sztukę leczenia

19.43 zł (-10.47 zł)

więcej

książka

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

25.93 zł (-13.97 zł)

więcej

książka

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament

83.85 zł (-45.15 zł)

więcej

książka

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone

19.43 zł (-10.47 zł)

więcej

książka

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

24.05 zł (-12.95 zł)

więcej

książka

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

25.35 zł (-13.65 zł)

więcej

książka

Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu

49 zł

więcej

książka

Zen Steve'a Jobsa

8.9 zł (-21 zł)

więcej

książka

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

38.35 zł (-20.65 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close