Marketing
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Na poczÄ…tku jest... wcale nie sÅ‚owo. Na poczÄ…tku powinien być CEL SÄ… dwa rodzaje dziaÅ‚aÅ„ w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysÅ‚u, jak na niÄ… odpowiedzieć, jest kampania, sÄ… hasÅ‚a, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do nastÄ™ ...
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Autor: Jeffrey Gitomer
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! ReguÅ‚y, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o caÅ‚oksztaÅ‚t Twojej relacji z klientem PrzeciwnoÅ›ci i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdÄ™ liczy siÄ™ w procesie sprzed ...
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Twórz teksty marketingowe jak żywy czÅ‚owiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przeksztaÅ‚cić nieskoÅ„czone zasoby internetu w spójny, majÄ…cy sens artykuÅ‚, wÅ‚aÅ›nie nadeszÅ‚a. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jak ...
Content marketing. Od strategii do efektów
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ZÅ‚ów zÅ‚otÄ… rybkÄ™ w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródÅ‚em cennej wiedzy, przypomina raczej Å›mietnik przepeÅ‚niony fake newsami i milionami bodźców oddziaÅ‚ujÄ…cych na odbiorców w każdej sekundzi ...
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
Autor: Norbert Oruba
W copywritingu jÄ™zyk giÄ™tki to wiele, ale wciąż za maÅ‚o! Na czym należy bazować, by pisać naprawdÄ™ skuteczne teksty marketingowe, angażujÄ…ce, przekonujÄ…ce i wciÄ…gajÄ…ce niczym najlepszy film ... tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejÄ™tnym Å ...
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najm ...
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat ZagÅ‚Ä™biwszy siÄ™ w otchÅ‚aÅ„ internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz wiÄ™cej obrazów, coraz mniej sÅ‚ów, a te, które siÄ™ tam znajdujÄ…... cóż, niekoniecznie sÄ… pisane piÄ™knie, do rytmu i zgodnie z ...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Autor: Martyna Zastrożna
Najważniejsze narzÄ™dzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%! Google Analytics to internetowe narzÄ™dzie, które Google oferuje nieodpÅ‚atnie każdemu, kto prowadzi dziaÅ‚alność online. DziÄ™ki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszajÄ…cyc ...
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Autor: Martyna Zastrożna
Analiza. Podstawa dziaÅ‚aÅ„ online Czasy radosnego internetowego marketingu bazujÄ…cego na wyszukanych hasÅ‚ach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnoÅ›ciowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczÄ… siÄ™ pomysÅ‚, wykonanie, myÅ›lenie o kliencie. Od kiedy jednak udostÄ ...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
Autor: Mark Edmondson
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decy ...