Marketing

książka

Biblia content marketingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Na poczÄ…tku jest... wcale nie sÅ‚owo. Na poczÄ…tku powinien być CEL SÄ… dwa rodzaje dziaÅ‚aÅ„ w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysÅ‚u, jak na niÄ… odpowiedzieć, jest kampania, sÄ… hasÅ‚a, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do nastÄ™ ...

32.44 zł (-17.46 zł)
kup teraz
książka

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Autor: Jeffrey Gitomer

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! ReguÅ‚y, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o caÅ‚oksztaÅ‚t Twojej relacji z klientem PrzeciwnoÅ›ci i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdÄ™ liczy siÄ™ w procesie sprzed ...

51.35 zł (-27.65 zł)
kup teraz
książka

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo?

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Twórz teksty marketingowe jak żywy czÅ‚owiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przeksztaÅ‚cić nieskoÅ„czone zasoby internetu w spójny, majÄ…cy sens artykuÅ‚, wÅ‚aÅ›nie nadeszÅ‚a. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jak ...

54.9 zł
kup teraz
książka

Content marketing. Od strategii do efektów

Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz

ZÅ‚ów zÅ‚otÄ… rybkÄ™ w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródÅ‚em cennej wiedzy, przypomina raczej Å›mietnik przepeÅ‚niony fake newsami i milionami bodźców oddziaÅ‚ujÄ…cych na odbiorców w każdej sekundzi ...

32.44 zł (-17.46 zł)
kup teraz
książka

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Autor: Norbert Oruba

W copywritingu jÄ™zyk giÄ™tki to wiele, ale wciąż za maÅ‚o! Na czym należy bazować, by pisać naprawdÄ™ skuteczne teksty marketingowe, angażujÄ…ce, przekonujÄ…ce i wciÄ…gajÄ…ce niczym najlepszy film ... tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejÄ™tnym Å ...

31.85 zł (-17.15 zł)
kup teraz
książka

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II

Autor: Katarzyna Wojciechowska

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najm ...

64.35 zł (-34.65 zł)
kup teraz
książka

Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie 2

Autor: Joanna Wrycza-Bekier

Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat ZagÅ‚Ä™biwszy siÄ™ w otchÅ‚aÅ„ internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz wiÄ™cej obrazów, coraz mniej sÅ‚ów, a te, które siÄ™ tam znajdujÄ…... cóż, niekoniecznie sÄ… pisane piÄ™knie, do rytmu i zgodnie z ...

31.85 zł (-17.15 zł)
kup teraz
książka

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II

Autor: Martyna Zastrożna

Najważniejsze narzÄ™dzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%! Google Analytics to internetowe narzÄ™dzie, które Google oferuje nieodpÅ‚atnie każdemu, kto prowadzi dziaÅ‚alność online. DziÄ™ki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszajÄ…cyc ...

32.44 zł (-17.46 zł)
kup teraz
książka

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Autor: Martyna Zastrożna

Analiza. Podstawa dziaÅ‚aÅ„ online Czasy radosnego internetowego marketingu bazujÄ…cego na wyszukanych hasÅ‚ach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnoÅ›ciowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczÄ… siÄ™ pomysÅ‚, wykonanie, myÅ›lenie o kliencie. Od kiedy jednak udostÄ ...

32.44 zł (-17.46 zł)
kup teraz
książka

Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów

Autor: Mark Edmondson

Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decy ...

44.85 zł (-24.15 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close