Obsługa klienta
Autor: Urszula Bartkowska
Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!  Wiedza, która zaprocentujeW części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie waŠ...
CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami
Autor: Agnieszka Dejnaka
Firma dziaÅ‚ajÄ…ca w realiach poczÄ…tku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest pÅ‚ynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestajÄ… wystarczać -- coraz częściej obszar dziaÅ‚alnoÅ›ci nawet maÅ‚ych firm, obejmuje kontrahentów z caÅ‚ego Å›wiata. Jak wykorzystać n ...
Autor: Jill Dyche
Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jest do kadry zarzÄ…dzajÄ…cej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem skÅ‚adników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowan ...
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
Autor: Jeb Blount
Nic siÄ™ nie dzieje, jeÅ›li nikt niczego nie sprzedaje. Nie ma sukcesu bez wysiÅ‚ku. Nie istniejÄ… magiczne piguÅ‚ki i czarodziejskie metody, które pozwolÄ… pójść na Å‚atwiznÄ™ i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! PrawdÄ… r&oa ...
Autor: Michał Wawrzyniak
Przeczytaj: "Pierwszy w blogosferze wywiad z MichaÅ‚em Wawrzyniakiem. Nazywa siebie Guru i ponoć zarabia miliony mówiÄ…c ludziom jak majÄ… żyć" ». Wywiad przeprowadziÅ‚ Grzegorz Marczak z Antyweb. StaÅ„ siÄ™ GURU KULTU..ry CZYLI POKONAJ 6 ETAPÓW, ABY WZMOCNIĆ CHARYZMĘ,&n ...
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Autor: Katarzyna Michalak
Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiÄ…gnąć zwyciÄ™stwo? Prowadzisz firmÄ™ i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystajÄ… z towarów lub usÅ‚ug Twojej firmy? A może zajmujesz siÄ™ marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które ...
Autor: Jeffrey Gitomer
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko ...
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
Autor: Radosław Hancewicz
Kim dla Ciebie jestem, klientem czy petentem? Praca w urzÄ™dzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawaÅ‚ek chleba. UrzÄ™dnik z przysÅ‚owiowego okienka traktowany jest czÄ™sto z zaÅ‚ożenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzÄ™du ze swoim problemem, jedn ...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
Autor: Artur Urbański, Lucyna Dziewa
W Å›wiecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientujÄ…ca dziaÅ‚ania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiÅ›cie jÄ… żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usÅ‚ugi – nie wrócić, de ...
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
Autor: Robert B. Cialdini
Moc oddziaÅ‚ywania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpÅ‚ywania na ludzi i... wÅ‚Ä…cz je w swój naturalny repertuar zachowaÅ„. Naucz siÄ™ bÅ‚yskawicznie rozpoznawać, gdy ktoÅ› próbuje CiÄ™ oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. ZostaÅ„ najbardziej wpÅ‚ywowym cz ...