Public Relations
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
Autor: Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek
Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gd ...
Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny
Autor: Szczepan Kasiński
Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze? Czytelniku! Jeśli działasz w organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespołu organizac ...
Autor: Jacek Rozenek
Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów. Droga do skutecznego przemawiania, a zatem efektywne ...
Autor: Marek Stączek
Opowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na publiczność: pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, porusza wyobraźnię, a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz – to akcent końcowy – słuchacz czuje impuls do podjęcia dzia ...
Escaping the Build Trap. How Effective Product Management Creates Real Value
Autor: Melissa Perri
To stay competitive in today...s market, organizations need to adopt a culture of customer-centric practices that focus on outcomes rather than outputs. Companies that live and die by outputs often fall into the "build trap," cranking out features to meet their schedule rather than the customer...s needs.In this book, Melissa ...
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Autor: Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. P ...
Public Relations. Wizerunek Reputacja Tożsamość
Autor: Wojciech Budzyński
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Cel ...
Bank Spółdzielczy nr 2/588, IV-VI/2018
Autor: Janusz Orłowski, Roman Szewczyk, Piotr Górski, Eugeniusz Gostomski
Ten numer zdominowały tematy dotyczące nowych wyzwań technologicznych, z którymi muszą się zmierzyć Banki Spółdzielcze. Dla wielu naszych klientów, zwłaszcza tych młodszych, bank – i nie tylko! – mieści się wyłącznie w smartfonie. Cyfryzacja, Polska bezgotówkowa i nowe tech ...
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Autor: Dariusz Tworzydło, Jerzy Olędzki
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teorety ...
Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015
Autor: Kinga Przybysz-Polakowska
W przestrzeni publicznej coraz wyraźniej słychać głosy diagnozujące pęknięcie Polski na dwie części: odłam liberalny i konserwatywny. Wygląda na to, że nadal aktualne pozostaje pytanie zadane w wierszu przez Juliusza Słowackiego: Szli krzycząc „Polska! Polska” (…) / Wtem B&oacut ...