Public Relations

ebook

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Autor: Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek

Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gd ...

32.45 zł (-26.55 zł)
kup teraz
ebook

Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Autor: Szczepan Kasiński

Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze? Czytelniku! Jeśli działasz w organizacji pozarządowej, mogłeś spotkać się z terminem fundraising. Oznacza on łączenie ludzi, którzy chcą robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robią. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespołu organizac ...

16.45 zł (-13.45 zł)
kup teraz
ebook

Prezentuj z pasją

Autor: Jacek Rozenek

Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów. Droga do skutecznego przemawiania, a zatem efektywne ...

27.92 zł (-6.98 zł)
kup teraz
ebook

Sześć atutów storytellingu

Autor: Marek Stączek

Opowiedziana historia oddziałuje na całego człowieka i wielowymiarowo wpływa na publiczność: pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, porusza wyobraźnię, a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz – to akcent końcowy – słuchacz czuje impuls do podjęcia dzia ...

45.75 zł (-24.25 zł)
kup teraz
ebook

Escaping the Build Trap. How Effective Product Management Creates Real Value

Autor: Melissa Perri

To stay competitive in today...s market, organizations need to adopt a culture of customer-centric practices that focus on outcomes rather than outputs. Companies that live and die by outputs often fall into the "build trap," cranking out features to meet their schedule rather than the customer...s needs.In this book, Melissa ...

109.65 zł (-19.35 zł)
kup teraz
audiobook mp3

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Autor: Donald Miller

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. P ...

31.92 zł (-7.98 zł)
kup teraz
ebook

Public Relations. Wizerunek Reputacja Tożsamość

Autor: Wojciech Budzyński

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Cel ...

29.88 zł (-10.02 zł)
kup teraz
ebook

Bank Spółdzielczy nr 2/588, IV-VI/2018

Autor: Janusz Orłowski, Roman Szewczyk, Piotr Górski, Eugeniusz Gostomski

Ten numer zdominowały tematy dotyczące nowych wyzwań technologicznych, z którymi muszą się zmierzyć Banki Spółdzielcze. Dla wielu naszych klientów, zwłaszcza tych młodszych, bank – i nie tylko! – mieści się wyłącznie w smartfonie. Cyfryzacja, Polska bezgotówkowa i nowe tech ...

15 zł
kup teraz
ebook

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Autor: Dariusz Tworzydło, Jerzy Olędzki

Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teorety ...

43.92 zł (-10.98 zł)
kup teraz
ebook

Świeckie czy wyznaniowe? Wizja państwa polskiego w prasie katolickiej w latach 2005-2015

Autor: Kinga Przybysz-Polakowska

W przestrzeni publicznej coraz wyraźniej słychać głosy diagnozujące pęknięcie Polski na dwie części: odłam liberalny i konserwatywny. Wygląda na to, że nadal aktualne pozostaje pytanie zadane w wierszu przez Juliusza Słowackiego: Szli krzycząc „Polska! Polska” (…) / Wtem B&oacut ...

22.21 zł (-11.79 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close