Sprzedaż
140 sekretów Mistrza Sprzedaży
Autor: Arkadiusz Bednarski
40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiÄ™taj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteÅ› poczÄ…tkujÄ…cym sprzedawcÄ… czy doÅ›wiadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnoÅ›ciÄ… Ci siÄ™ przyda. Oto 140 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbÄ™dnik, zbiór najlepszych wskazó ...
Autor: Tomasz Targosz
Twoja pensja zależy od planów sprzedażowych? Masz swoją firmę i starasz się o nowe zlecenia? A może szukasz nowej pracy, by więcej zarabiać? Naucz się zatem tajników sztuki sprzedaży i wyróżnij się na rynku na pracy. UWAGA! To może być najpraktyczniejsza książka z zakresu sprzedaży, jaką czytałeś! Na ry ...
Autor: Jan Batorski
Opanuj sztukę oczarowywania klientów Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on ...
Autor: Urszula Bartkowska
Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!  Wiedza, która zaprocentujeW części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie waŠ...
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Autor: Jeffrey Gitomer
Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! ReguÅ‚y, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o caÅ‚oksztaÅ‚t Twojej relacji z klientem PrzeciwnoÅ›ci i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdÄ™ liczy siÄ™ w procesie sprzed ...
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚oni ...
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najm ...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
Autor: Danuta Piasecka
Zweryfikuj swoje pomysÅ‚y biznesowe. Szybko i skutecznie! Design thinking, czyli myÅ›lenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejÅ›cia do biznesu nie jest przypisany wyÅ‚Ä…cznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której wÅ‚aÅ›cicielowi zależy na zwiÄ™ksz ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
Autor: Andrzej Jacek Blikle
Doktryna jakoÅ›ci Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierowaÅ‚ firmÄ…, której nazwÄ™ zna chyba każdy Polak. RównoczeÅ›nie pracowaÅ‚ nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia siÄ™ zgod ...
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (twarda oprawa)
Autor: Andrzej Jacek Blikle
Wyróżnienie dla "Doktryna jakoÅ›ci. Rzecz o skutecznym zarzÄ…dzaniu" podczas 19. PoznaÅ„skich Dni Książki nie tylko Naukowej. ECONOMICUS 2015 - I miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny" Książka dostÄ™pna również w miÄ™kkiej opraw ...