Biznes i ekonomia / Mała firma
Autor: Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Od ...
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start
Autor: Adam Grzesik
Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli! Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia? Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się ...
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Autor: Ryan Holiday
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? ...
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera
Autor: Karen Berman, Joe Knight, John Case
Finanse najlepiej służą tym, którzy je znają Różnice na wagę złota -- koszty a wydatki, przychody a wpływy gotówkowe Analiza finansowa -- od wskaźników zadłużenia do zarządzania zapasami Sztuczki księgowe -- jak firmy manipulują danymi finansowymi? Prezes pyta główne ...
Autor: Piotr Rybicki
Skąd w firmie biorą się pieniądze? Czym finansować rozwój działalności? Kredyt bankowy, leasing, faktoring, obligacje, inwestor zewnętrzny Jak czytać i analizować sprawozdania finansowe? Bilans, rachunek zysków i strat, cash-flow W co inwestować gotówkę? Lokaty bankowe, papiery dłu ...
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
Autor: Dave Patten
Sztab doradców ds. marketingu: pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych wskaże interesującą niszę rynkową podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów wyjaśni, jak zaprojektować dobrą stronę internetową i niezapomniane materiały reklamowe przygot ...
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce
Autor: Marcin Pietraszek
Zanim zaczniesz, czyli dobrze się przygotuj do założenia własnej firmy Pomysł na biznes, czyli zajmij się tym, na czym się znasz i co uwielbiasz robić Życie na swoim, czyli nigdy nie zapominaj o tym, co w biznesie najważniejsze Jeżeli czerpiesz perwersyjną przyjemność z lektury dzienników ustaw - nie ...
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce
Autor: Marcin Pietraszek
Nowoczesne metody zarządzania są nie tylko dla dużych firm! Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pra ...
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
Autor: Robert B. Cialdini
Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. Zostań najbardziej wpływowym cz ...
10-procentowy przedsiębiorca. Stwórz swój mikrobiznes bez rezygnacji z etatu
Autor: Patrick J. McGinnis
Zyskaj niezależność i rozwijaj pasję! Czy dziesięć procent to dużo? To zależy. A czy byłbyś skłonny przeznaczyć dziesięć procent swojego czasu i środków na otwarcie własnej, osobistej działalności? Takiej, która powstanie z pasji i chęci sprawdzenia się, a zarazem nie przeszkodzi Ci w codz ...