Nauki społeczne / Marketing

ebook

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Autor: Anna Giza

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez market ...

9.36 zł (-2.64 zł)
kup teraz
ebook

Strategie komunikacyjne współczesnych organizacji

Autor: Michał Kaczmarczyk (red.)

Celem niniejszej monografii jest analiza wielowymiarowości zjawiska kon­wergencji mediów i jego konsekwencji w odniesieniu do sfery komunikacji marke­tingowej i public relations współczesnych organizacji. Analiza ta w szczególności dotyczy technologicznych, ekonomicznych i kulturowych aspekt&oa ...

16.81 zł (-3.68 zł)
kup teraz
ebook

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Autor: Donald Miller

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. P ...

24.7 zł (-20.2 zł)
kup teraz
audiobook mp3

Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Autor: Donald Miller

To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. P ...

31.92 zł (-7.98 zł)
kup teraz
ebook

Siła narracji marketingowej

Autor: Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to ko ...

21.95 zł (-17.95 zł)
kup teraz
ebook

To jest marketing!

Autor: Seth Godin

# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. ...

24.7 zł (-20.2 zł)
kup teraz
ebook

Rozwój i doskonalenie umiejętności negocjacyjnych

Autor: E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska

Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz o negocjacjach wszystko, to masz rację – tylko Ci się wydaje. Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz wywierania wpływu na ludzi. Autorka zachęca czytelników do zgłębiania tajników sztuki negocjacji – w przy ...

16.96 zł (-2.99 zł)
kup teraz
ebook

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

Autor: red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus.

15.3 zł (-2.7 zł)
kup teraz
ebook

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury. Działania współczesnego teatru i filharmonii

Autor: Wioletta Krawiec

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klie ...

16.96 zł (-2.99 zł)
kup teraz
ebook

Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

Autor: Beata Gotwald

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na p ...

16.96 zł (-2.99 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close