Bazy danych / Inne

książka

Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II

Autor: David Natingga

Data science jest interdyscyplinarną dziedziną naukową łączącą osiągnięcia uczenia maszynowego, statystyki i eksploracji danych. Umożliwia wydobywanie nowej wiedzy z istniejących danych poprzez stosowanie odpowiednich algorytmów i analizy statystycznej. Stworzono dotąd wiele algorytmów tej kategorii ...

49 zł
kup teraz
książka

Dane grafowe w praktyce. Jak technologie grafowe ułatwiają rozwiązywanie złożonych problemów

Autor: Denise Gosnell, Matthias Broecheler

Komputer do pracy potrzebuje liczb i danych. Człowiek chętniej wysnuwa wnioski i wyodrębnia kontekst na podstawie relacji. Te dwa sposoby myślenia są tak odmienne, że komputery do niedawna z trudem wykonywały zadania związane z operowaniem na relacjach. Obecnie może się to zmienić dzięki grafom. Technologie grafow ...

26.9 zł (-62.1 zł)
kup teraz
książka

Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II

Autor: Joel Grus

Analityka danych jest uważana za wyjątkowo obiecującą dziedzinę wiedzy. Rozwija się błyskawicznie i znajduje coraz to nowsze zastosowania. Profesjonaliści biegli w eksploracji danych i wydobywaniu z nich pożytecznych informacji mogą liczyć na interesującą pracę i bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia. Jednak ab ...

51.35 zł (-27.65 zł)
kup teraz
książka

Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym

Autor: Alex J. Gutman, Jordan Goldmeier

Musisz spojrzeć prawdzie w oczy: epoka danych to nie tylko imponujące możliwości, ale również obietnice bez pokrycia. Firmy wdrażają rozwiązania, które mają je wyręczać w podejmowaniu decyzji. Menedżerowie zatrudniają analityków, którzy nimi nie są. Specjaliści w dziedzinie data scie ...

41.4 zł (-27.6 zł)
kup teraz
książka

Dziennikarstwo danych i data storytelling

Autor: Łukasz Żyła

Bez danych jesteś jedynie kolejną osobą z opinią... Dziennikarstwo danych przeżywa dziś prawdziwy rozkwit. Dzieje się tak dlatego, że nasze życie w dużej mierze przeniosło się do internetu, a internet to... dane. Megabajty, gigabajty, terabajty danych. Misją współczesnego dziennikarza jest przedstawiać ...

14.9 zł (-35 zł)
kup teraz
książka

Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów

Autor: Mark Edmondson

Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decy ...

44.85 zł (-24.15 zł)
kup teraz
książka

Hurtownie danych. Od przetwarzania analitycznego do raportowania. Wydanie II

Autor: Adam Pelikant

Idea hurtowni danych ściśle wiąże się z ich kolosalnymi ilościami, gromadzonymi podczas tysięcy różnych sytuacji - przy dowolnej transakcji, w urzędzie, na lotnisku, w internecie... Nawet nasze połączenia telefoniczne są przechowywane przez operatora. Te wszystkie dane trzeba gdzieś pomieścić, sensownie ...

79.2 zł (-19.8 zł)
kup teraz
książka

Inżynieria danych w praktyce. Kluczowe koncepcje i najlepsze technologie

Autor: Joe Reis, Matt Housley

Ze względu na gwałtowny rozwój inżynierii danych, jaki nastąpił w ciągu ostatniej dekady, wielu inżynierów oprogramowania, badaczy i analityków danych zaczęło odczuwać potrzebę kompleksowego spojrzenia na tę praktykę. Dzięki tej praktycznej książce zawierającej opis najlepszych technologi ...

71.4 zł (-47.6 zł)
kup teraz
książka

Jak analizować dane z biblioteką Pandas. Praktyczne wprowadzenie. Wydanie II

Autor: Daniel Y. Chen

Wprawny analityk potrafi się posługiwać zbiorami danych o wysokiej dynamice i różnorodności. Działanie to ułatwia biblioteka open source Pandas, która pozwala, przy użyciu języka Python, zrealizować niemal każde zadanie wymagające analizy danych. Pandas może pomóc w zapewnieniu wiarygodności ...

109 zł
kup teraz
książka

Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie II

Autor: Devin Knight, Mitchell Pearson, Bradley Schacht, Erin Ostrowsky

Większość poważnych organizacji docenia wartości płynące z danych. Doświadczeni analitycy potrafią nie tylko wyciągać z ich zbioru informacje niezbędne do podejmowania decyzji biznesowych, ale także zastosować odpowiednie style wizualizacji danych i tworzyć przekonujące narracje cyfrowe. Przy tym wszystkim kon ...

50.05 zł (-26.95 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close