Biznes IT / Marketing

książka

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Autor: Wayne L. Winston

Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzeb ...

57.84 zł (-31.16 zł)
kup teraz
książka

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości

Autor: Kinga Sroka

Witaj w Å›wiecie fascynujÄ…cych danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, zaÅ‚ożeÅ„, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest zwiÄ…zana z promocjÄ…. Szczególnie online. DziÅ› nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzÄ™dzi oferowanych przez Google ... ...

37.05 zł (-19.95 zł)
kup teraz
książka

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚oni ...

32.43 zł (-17.47 zł)
kup teraz
książka

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przeksztaÅ‚cić nieskoÅ„czone zasoby internetu w spójny, majÄ…cy sens artykuÅ‚, wÅ‚aÅ›nie nadeszÅ‚a. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywr ...

35.69 zł (-19.21 zł)
kup teraz
książka

Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku

Autor: Anna Ledwoń-Blacha

Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej fir ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Autor: Adrian Andrzejczyk

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcjÄ… odnoszÄ…cÄ… siÄ™ bezpoÅ›rednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane dziaÅ‚ania majÄ… pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacj ...

44.85 zł (-24.15 zł)
kup teraz
książka

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II

Autor: Martyna Zastrożna

Najważniejsze narzÄ™dzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%! Google Analytics to internetowe narzÄ™dzie, które Google oferuje nieodpÅ‚atnie każdemu, kto prowadzi dziaÅ‚alność online. DziÄ™ki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszajÄ…cyc ...

32.43 zł (-17.47 zł)
kup teraz
książka

Google Analytics. Integracja i analiza danych

Autor: Daniel Waisberg

Aby podjąć dobrÄ… decyzjÄ™ o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmujÄ…, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzÄ…cymi z innych źródeÅ ...

29.18 zł (-15.72 zł)
kup teraz
książka

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Autor: Martyna Zastrożna

Analiza. Podstawa dziaÅ‚aÅ„ online Czasy radosnego internetowego marketingu bazujÄ…cego na wyszukanych hasÅ‚ach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnoÅ›ciowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczÄ… siÄ™ pomysÅ‚, wykonanie, myÅ›lenie o kliencie. Od kiedy jednak udostÄ ...

32.43 zł (-17.47 zł)
kup teraz
książka

Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów

Autor: Mark Edmondson

Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decy ...

44.85 zł (-24.15 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close