Biznes IT / Marketing
Autor: Kinga Sroka
Witaj w Å›wiecie fascynujÄ…cych danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, zaÅ‚ożeÅ„, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest zwiÄ…zana z promocjÄ…. Szczególnie online. DziÅ› nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzÄ™dzi oferowanych przez Google ... ...
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚oni ...
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przeksztaÅ‚cić nieskoÅ„czone zasoby internetu w spójny, majÄ…cy sens artykuÅ‚, wÅ‚aÅ›nie nadeszÅ‚a. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywr ...
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor: Adrian Andrzejczyk
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcjÄ… odnoszÄ…cÄ… siÄ™ bezpoÅ›rednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane dziaÅ‚ania majÄ… pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacj ...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Autor: Martyna Zastrożna
Najważniejsze narzÄ™dzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%! Google Analytics to internetowe narzÄ™dzie, które Google oferuje nieodpÅ‚atnie każdemu, kto prowadzi dziaÅ‚alność online. DziÄ™ki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszajÄ…cyc ...
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Autor: Martyna Zastrożna
Analiza. Podstawa dziaÅ‚aÅ„ online Czasy radosnego internetowego marketingu bazujÄ…cego na wyszukanych hasÅ‚ach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnoÅ›ciowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczÄ… siÄ™ pomysÅ‚, wykonanie, myÅ›lenie o kliencie. Od kiedy jednak udostÄ ...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
Autor: Mark Edmondson
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decy ...
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Autor: Ryan Holiday
Stwórz samoczynnÄ… maszynÄ™ marketingowÄ…! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzÄ™dzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowoÅ›ci, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabÅ‚a, jest growth hacker? ...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
Autor: Tomasz Dmuchowski
Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia dziaÅ‚aÅ„ marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywnoÅ›ci nie sÄ… najwiÄ™ksze zasiÄ™gi, a dotarcie do możliwie najlepiej okreÅ›lonej grupy docelowej. OczywiÅ›cie przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. ...
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
Hejt to samo zło? Co by się stało, gdyby zabronić hejtowania? >> PRZECZYTAJ Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. W ...