Biznes IT / Marketing
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Autor: Wayne L. Winston
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzeb ...
Autor: Kinga Sroka
Witaj w Å›wiecie fascynujÄ…cych danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, zaÅ‚ożeÅ„, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest zwiÄ…zana z promocjÄ…. Szczególnie online. DziÅ› nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzÄ™dzi oferowanych przez Google ... ...
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚oni ...
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przeksztaÅ‚cić nieskoÅ„czone zasoby internetu w spójny, majÄ…cy sens artykuÅ‚, wÅ‚aÅ›nie nadeszÅ‚a. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywr ...
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Autor: Anna Ledwoń-Blacha
Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuje to pojęcie jako pozamaterialny cel istnienia marki. Co poza oczywistą chęcią zarobkowania kryje się za działalnością danej fir ...
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor: Adrian Andrzejczyk
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcjÄ… odnoszÄ…cÄ… siÄ™ bezpoÅ›rednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane dziaÅ‚ania majÄ… pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacj ...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Autor: Martyna Zastrożna
Najważniejsze narzÄ™dzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%! Google Analytics to internetowe narzÄ™dzie, które Google oferuje nieodpÅ‚atnie każdemu, kto prowadzi dziaÅ‚alność online. DziÄ™ki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszajÄ…cyc ...
Google Analytics. Integracja i analiza danych
Autor: Daniel Waisberg
Aby podjąć dobrÄ… decyzjÄ™ o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmujÄ…, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzÄ…cymi z innych źródeÅ ...
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Autor: Martyna Zastrożna
Analiza. Podstawa dziaÅ‚aÅ„ online Czasy radosnego internetowego marketingu bazujÄ…cego na wyszukanych hasÅ‚ach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnoÅ›ciowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczÄ… siÄ™ pomysÅ‚, wykonanie, myÅ›lenie o kliencie. Od kiedy jednak udostÄ ...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
Autor: Mark Edmondson
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decy ...