Gry / OpenGL

Wprowadzenie do potoku renderujÄ…cego OpenGL
Autor: Karol Sobiesiak, Piotr Sydow
Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje siÄ™ coraz popularniejsze. Dzieje siÄ™ tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijajÄ…cego siÄ™ rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu dużych możliwoÅ›ci obliczeniowych dostarczanych przez te ukÅ‚ady. KsiÄ ...

Przetwarzanie obrazów grafiki 2D
Autor: Praca zbiorowa
Książka jest kierowana do programistów, którzy chcÄ… zapoznać siÄ™ z technologiÄ… OpenCL. W pubilkacji oprócz przedstawienia czym jest OpenCL znajdujÄ… siÄ™ też przykÅ‚ady sposoby wykorzystania OpenCL. Ze wzglÄ™du na charakter technologii mogÄ… one obejmować kilka jÄ™zyków programowania: C/C++ ...

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I
Autor: Przemysław Kiciak
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady ...

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
Autor: Przemysław Kiciak
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady ...

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III
Autor: Przemysław Kiciak
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady ...

Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL
Autor: Karol Sobiesiak, Piotr Sydow
Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje siÄ™ coraz popularniejsze. Dzieje siÄ™ tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijajÄ…cego siÄ™ rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwoÅ›ci obliczeniowych dostarczanych przez te ukÅ‚ady. S ...

OpenGL. Receptury dla programisty
Autor: Muhammad Mobeen Movania
Ponad 40 gotowych przepisów pokazujÄ…cych możliwoÅ›ci zastosowania biblioteki OpenGL w nowoczesnych aplikacjach OpenGL dostarcza programistom API do renderowania zaawansowanych grafik i animacji. To oprogramowanie umożliwia im tworzenie niezwykle atrakcyjnych gier, prezentacji oraz efektów graficznych. Jeżeli ...

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII
Autor: Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel
Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonaÅ‚ym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje siÄ™ znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowaÅ„ zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniajÄ…cymi ...

OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
Autor: Janusz Ganczarski
OpenGL na scenÄ™! Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikÄ™ trójwymiarowÄ… przy użyciu tej biblioteki Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagÄ™ przy tworzeniu realistycznego obrazu Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprzÄ…c geometriÄ™ i arytmetykÄ™ do ...

OpenGL. Kurs video. Wprowadzenie do programowania grafiki komputerowej
Autor: Krzysztof Szenk
Obierz kurs na... programowanie grafiki komputerowej ze szkoleniem online OpenGL Wprowadzanie na rynek kolejnych, coraz bardziej atrakcyjnych wizualnie gier komputerowych wymusza produkcję wysoko wydajnych kart graficznych. Siłą rzeczy przyspieszają także prace nad rozwojem tzw. graficznych API, umożliwiających komuni ...