Komunikacja międzyludzka
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji
Autor: Joanna Berendt, Agnieszka Kozak
By poczuć radość w poniedziałkowy poranek... Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokół macie poczucie sensu i własnej wartości. Wy ...
DoSłownie. Rzecz o porozumiewaniu się
Autor: Magdalena Trus-Urbańska
Porozmawiajmy o porozumiewaniu się Ta książka nie jest poradnikiem psychologicznym, choć została napisana przez psycholożkę. Nie jest także instruktażem, z którego dowiecie się, jak żyć. Stanowi za to swoiste źródło inspiracji. Autorka, zainspirowana wyborem cytatów, od których gęst ...
Pięknie odmienni. Jak uwolnić związek od codziennych sprzeczek i nieporozumień
Autor: Monika Janiszewska, Katarzyna Kucewicz
Początki są piękne. On wspaniały, ona cudowna. Myszka, misio, dzióbek, żabka. Świata poza sobą nie widzą, a wspólna przyszłość rysuje się wspaniale. Co mogłoby pójść nie tak, skoro jestem w związku z tak niezwykłą osobą? Wszystko, co na etapie zauroczenia wydaje się rozczulające, szyb ...
Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych
Autor: Maciej Czekaj
Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu Od chwili swych narodzin człowi ...
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Autor: Robert Zych
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo ...
Autor: Michał Wawrzyniak
Hejt do niedawna stanowił wyłącznie czarną stronę sieci. Przyzwyczailiśmy się do niego, a nawet niesłusznie go zaakceptowaliśmy. Efekt? Hejt wyszedł z monitorów na ulice, a my musimy żyć w świecie, w którym każdy może obrobić nam tyłek i zrobić krzywdę — nie tylko słowem, ale ...
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu
Autor: Przemysław Kutnyj
Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje! Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmó ...
Jak tworzyć doskonałe relacje. Zdobądź zaufanie i wpływaj na ludzi
Autor: Dale Carnegie
Dowiedz się, jak w pełni rozwinąć swoją charyzmę i budować inspirujące relacje z innymi ludźmi! Wyniki przemyśleń Dale'a Carnegiego i jego następców Głęboka i dająca szczęście nauka kształtowania swojej osobowości Refleksje i trafne spostrzeżenia autorstwa Dale'a Carnegiego Inspiracja ...
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Autor: Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i ...
Jak usprawnić komunikatywność? Trening
Autor: Martha Davis, Kim Paleg, Patrick Fanning
Sprawnie ujmij myśli w słowa Masz problem z dogadaniem się ze swoim dzieckiem albo starszym rodzicem? W czasie kłótni wybuchasz agresją lub -- przeciwnie -- chowasz się w swojej skorupie? Nie lubisz przemawiać publicznie i nawet pogawędki w mniejszym gronie nie sprawiają Ci przyjemności? Nie potrafisz w p ...