Perswazja i NLP
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone
Autor: Andrzej Batko
Słowa mogą być BRONIĄ, przynieść BOGACTWO, zapewnić WŁADZĘ i działać jak AFRODYZJAK Słowa… są w Tobie i wokół Ciebie. Mogą być bronią, działać jak narkotyk, przynieść bogactwo. Słowami kochasz i nienawidzisz. To dzięki nim kształtujesz rzeczywistość — wpływasz na innych i sam ...
Autor: Lewis Tunstall, Leandro von Werra, Thomas Wolf
Modele transformacyjne zmieniły sposób przetwarzania języka naturalnego. Rewolucja rozpoczęła się w 2017 roku, kiedy zaprezentowano światu tę architekturę sieci neuronowej. Kolejnym przełomem okazały się repozytoria modeli, takie jak biblioteka Transformers zespołu Hugging Face, która umożliwia łat ...
PSYCHOkompetencje. 10 psychologicznych supermocy, które warto rozwijać
Autor: Kamil Zieliński
PSYCHOkompetencje. 10 najważniejszych kompetencji miękkich aby odnieść sukces -> PRZECZYTAJ NIE PRZESTAWAJ BYĆ SOBĄ -> PRZECZYTAJ Polaków nikt nie uczy psychokompetencji – wywiad z Kamilem Zielińskim -> PRZECZYTAJ Narzędziownik współczesnego człowieka Psychokompetencje? Bez nich tru ...
Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
Autor: Christopher Hadnagy, Paul Ekman
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, rado ...
Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy
Autor: Lidia Buksak
Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesne ...
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Autor: Marcin Grzegorz Cichocki
Copywriterem być każdy może? Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisuj ...
Jak zapanować nad zmianą. Udane przedsięwzięcia w życiu zawodowym i osobistym
Autor: Dale Carnegie
Autor bestsellera Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi Ludzie nie lubią zmian i często się ich obawiają. To oczywiste - zmiany niosą ryzyko, że coś się pogorszy, a dostosowanie się do nowych warunków wymaga wysiłku. Tymczasem proces osiągania sukcesu w karierze ma dynamiczny charakter. Trze ...
Autor: Brian Anse Patrick
To jest permanentna agitacja! Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju „śmieciowego jedzenia” dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym sprzedawcy hamburgerów wykorzystują fakt, że żyjemy w ciągłym pośpiechu, lubimy łatwe rozwiązania i bywamy ...
Autor: Mateusz Grzesiak
Podróżniku Życia! Mamy tylko ten jeden moment, więc zatrzymaj się na chwilę z tą książką w dłoniach. Nie ma przypadków. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Niekiedy dopiero po latach rozumiemy dlaczego. Za chwilę stanie się coś ważnego. Zadasz sobie pytanie, które jest kwintesencją zrozumienia tego, co dop ...
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
Autor: Kevin Mitnick
Łącząc techniczną biegłość ze starą jak świat sztuką oszustwa, Kevin Mitnick staje się programistą nieobliczalnym. New York Times, 7 kwietnia 1994 Już jako nastolatek swoimi umiejętnościami zastraszył całą Amerykę. Z czasem stał się najsłynniejszym hakerem świata i wrogiem publicznym numer jeden - okrz ...