Biznes i ekonomia / Marketing

książka

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Autor: Paweł Tkaczyk

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich wła ...

35.69 zł (-19.21 zł)
kup teraz
książka

Marketing Premium

Autor: Dominika Trawka

Przeczytaj wywiad z autorką >> Mindful luxury, transparentność – to dziś bardzo ważne tematy, związane z przyszłością luksusu Poznaj świat marek luksusowych i premium! Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzra ...

31.85 zł (-17.15 zł)
kup teraz
książka

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Autor: Mateusz Grzesiak

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeś ...

31.85 zł (-17.15 zł)
kup teraz
książka

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych

Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz

Lektura obowiązkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez konieczności wiecznego zgadywania. Peter Yared, dyrektor ds. IT, CBS Interactive To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair ...

51.35 zł (-27.65 zł)
kup teraz
książka

Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b)

Autor: Katarzyna Trawińska

MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji pro ...

14.9 zł (-35 zł)
kup teraz
książka

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Autor: A. K. Pradeep

W głowie klienta Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje? Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów? Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?     To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, kt&oa ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację

Autor: Krzysztof Wadas

Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok d ...

38.94 zł (-20.96 zł)
kup teraz
książka

Prawa ludzkiej natury

Autor: Robert Greene

Niejednokrotnie na swojej drodze spotykamy osoby, które stwarzają problemy i utrudniają życie. Mogą to być szefowie, podwładni, przyjaciele, znajomi. Najczęściej są mistrzami gry na emocjach, wydają się czarujący i pełni świetnych pomysłów. Dopiero po czasie okazuje się, że to psychopatyczne jed ...

50.05 zł (-26.95 zł)
kup teraz
książka

Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

Autor: Richard Koch

Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągn ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę

Autor: Jarosław Szczepański

Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na rynku! Z tego poradnika, napisanego przez praktyka dla praktyk&oa ...

59 zł
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close