Poradniki zawodowe i specjalistyczne / Marketing i sprzedaż

audiobook mp3

Co chce wiedzieć klient?

Autor: Marcus Sheridan

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W r ...

35.92 zł (-8.98 zł)
kup teraz
ebook

Jak wypromować własną grę w Internecie

Autor: Ireneusz Kołodziejczyk

Książka, którą trzymasz w ręku jest ujęciem tematu marketingu od zupełnie nowej strony. To pierwsza tego typu publikacja w Polsce, gdzie aspekty marketingowe zostały opisane na żywym przykładzie gry komputerowej Mistaker. W treści przedstawiono jak dana kampania marketingowa może wpłynąć na sprzedaż gry ...

31.5 zł (-10.5 zł)
kup teraz
ebook

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

Autor: David Brown

Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i p ...

37.49 zł (-12.5 zł)
kup teraz
ebook

Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści

Autor: Dana Norris

Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i – co niezwykle ważne – dotyczące nas w spos&oa ...

31.92 zł (-7.98 zł)
kup teraz
audiobook mp3

Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony

Autor: Peter Smith

Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na w ...

35.92 zł (-8.98 zł)
kup teraz
ebook

Techniki sprzedaży zdalnej

Autor: Roman Kawszyn, Adam Szaran

Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemoz ...

39.92 zł (-9.98 zł)
kup teraz
audiobook mp3

Tajniki wywierania wpływu. Jak inspirować siebie i innych

Autor: Brian Tracy, Dan Strutzel

Chcesz mieć pewność, że nikt nie będzie miał większego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, by bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie? Chcesz miesiąc po miesiącu osiągać najlepsze wyniki sprzedaży w twoim oddziale firmy? Z tej nowatorskiej książki dowiesz się, jak to zrobić. B ...

31.92 zł (-7.98 zł)
kup teraz
ebook

Pragmatyka reklamy

Autor: Jacek Grębowiec

Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z po ...

19.01 zł
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close