Nauki społeczne / Marketing

ebook

Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta

Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula

Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijający się sektor handlu internetowego implikuje daleko idące zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniac ...

9.98 zł (-14.97 zł)
kup teraz
ebook

Pragmatyka reklamy

Autor: Jacek Grębowiec

Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z po ...

19.01 zł
kup teraz
ebook

Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media

Autor: Mariola Szybalska-Taraszkiewicz, Marian ursel, Aleksander Woźny (red.)

Publikacja porusza tematykę związaną z public relations dolnośląskich uzdrowisk, budowaniem ich wizerunku i tożsamości. Poznamy również historię i funkcjonowanie uzdrowisk oraz gości ich odwiedzających.

15.8 zł
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close