Biznes i ekonomia / Public Relation

ebook

Doskonałe Public Relations

Autor: Jacek Barlik

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne – a więc wyjaśniając ...

39.92 zł (-9.98 zł)
kup teraz
ebook

Buyer Persona

Autor: Adele Revella

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientó ...

35.92 zł (-8.98 zł)
kup teraz
ebook

Efekt viralowy

Autor: Jonah Berger

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego ...

31.92 zł (-7.98 zł)
kup teraz
ebook

Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw

Autor: Monika Kwiecińska

Rozważania podejmowane w monografii oraz prace badawcze przeprowadzone na jej potrzeby ukierunkowano na wyjaśnienie, uwzględniając perspektywę filantropii korporacyjnej, motywów i mechanizmów tworzenia, funkcjonowania fundacji korporacyjnych oraz ich relacji z przedsiębiorstwami założycielskimi w Polsce. ...

34 zł
kup teraz
ebook

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Autor: Mariusz Woźniakowski

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają ...

9.98 zł (-14.97 zł)
kup teraz
ebook

Міфи про PR. Поганого паблісіті не буває та інші поширені хибні уявлення

Autor: Річ Лі

«Міфи про PR» Річа Лі 2014 це цілком новий погляд на сфC ...

21.06 zł (-4.94 zł)
kup teraz
ebook

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Autor: Anna Niedzielska, Joanna Pikuła-Małachowska (red.)

Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, że marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami. ...

15.36 zł
kup teraz
ebook

Potęga ulotnych słów. Komunikacyjny fenomen Zełenskiego

Autor: Marek Stączek

Gdy 12 września 2022 r. rosyjskie rakiety uderzyły w infrastrukturę energetyczną wschodniej Ukrainy, Zełenski zwrócił się do Rosjan:   „Bez gazu czy bez was? Bez was! Bez światła czy bez was? Bez was! Bez wody czy bez was? Bez was! Bez jedzenia czy bez was? Bez was! Chłód, głód ...

38.25 zł (-6.75 zł)
kup teraz
audiobook mp3

Potęga ulotnych słów. Komunikacyjny fenomen Zełenskiego

Autor: Marek Stączek

Gdy 12 września 2022 r. rosyjskie rakiety uderzyły w infrastrukturę energetyczną wschodniej Ukrainy, Zełenski zwrócił się do Rosjan:   „Bez gazu czy bez was? Bez was! Bez światła czy bez was? Bez was! Bez wody czy bez was? Bez was! Bez jedzenia czy bez was? Bez was! Chłód, głód ...

38.25 zł (-6.75 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close