Biznes i ekonomia / Social Media
Zacznij nagrywać swój własny podcast
Autor: Anna Harężlak
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, któryc ...
Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku
Autor: Tomasz Smykowski
Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0. Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i komponowania zakładek oraz mierzenia efektów działań na Facebooku.
Autor: Iwona Lupa
Słowo autora Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, iż przedsiębiorstwa w bardzo szybkim tempie muszą się dostosowywać do wciąż zmieniających się warunków otoczenia. Wymusza to konieczność monitoringu tych mediów, nieustannego dokształcania się i bycia na bieżąco z w ...
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie sp ...
Introducing GitHub. A Non-Technical Guide. 2nd Edition
Autor: Brent Beer
If you...re new to GitHub, this concise book shows you just what you need to get started and no more. It...s perfect for project and product managers, stakeholders, and other team members who want to collaborate on a development project-whether it...s to review and comment on work in progress or to contribute specific changes ...
Autor: Matthew A. Russell, Mikhail Klassen
Mine the rich data tucked away in popular social websites such as Twitter, Facebook, LinkedIn, and Instagram. With the third edition of this popular guide, data scientists, analysts, and programmers will learn how to glean insights from social media-including who...s connecting with whom, what they...re talking about, and whe ...
Autor: Marek Palczewski
Kultura dziennikarska w Europie Zachodniej i w Stanach Zjednoczonych opiera się przede wszystkim na jednym z najstarszych gatunków dziennikarskich, jakim jest news. Dynamiczny rozwój tego gatunku przypada na okres od połowy XIX wieku, kiedy w Stanach Zjednoczonych pojawił się swoisty rodzaj prasy, tak zwana prasa groszo ...
Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie
Autor: Cal Newport
"Cyfrowy minimalizm" to najlepsza książka o naszym trudnym związku z technologią, jaką przeczytałem w ostatnim czasie. Jeżeli szukacie przewodnika, który pomoże wam wyzwolić się z okowów e-maili, sieci społecznościowych, smartfonów i ekranów, to jest nim właśnie niezr&oacu ...
Autor: Magdalena Grębosz-Krawczyk, Dagna Siuda
The main purpose of this monograph is to present the concept of brand and the strategies of brand management, with particular emphasis on the importance of brand elements, brand identity and brand promotion. This monograph has resulted in two important contributions. Froma theoretical standpoint, it has contributed to brand ...
Komunikacja w społeczeństwie sieci. Technologia, bezpieczeństwo i zmiana społeczna
Autor: Mikołaj Jacek Łuczak
Z recenzji: Książka Mikołaja Jacka Łuczaka posiada szereg zalet, wśród nich niewątpliwie wymienić należy fakt, że Autor książki o komunikacji idzie z duchem modnej obecnie interdyscyplinarności. Pragnę zaakcentować zwłaszcza refleksje Autora nad kategorią bezpieczeństwa informacji, albowiem właśnie ...