Biznes i ekonomia / Sprzedaż

książka

Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach

Autor: Adrian Prościak

Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładn ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!

Autor: Jeffrey Gitomer

Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko ...

25.92 zł (-13.98 zł)
kup teraz
książka

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Autor: Paweł Tkaczyk

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich wła ...

35.69 zł (-19.21 zł)
kup teraz
książka

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Autor: Mateusz Grzesiak

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeś ...

31.85 zł (-17.15 zł)
kup teraz
książka

Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży

Autor: Brian Tracy

Najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy potrafią finalizować transakcje. Wiedzą, jak w profesjonalny sposób wybierać klientów, identyfikować ich potrzeby, rozwiewać obawy i zawierać umowy. W efekcie zgarniają z rynku lwią część pieniędzy. Ale większość sprzedawców rozpoczyna karierę be ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu

Autor: Arkadiusz Bednarski

Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie! Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które ni ...

25.92 zł (-13.98 zł)
kup teraz
książka

Mistrz sprzedaży. Wydanie 5

Autor: Arkadiusz Bednarski

Kultowy poradnik sprzedaży w zupełnie nowej odsłonie Książka, którą za chwilę zaczniesz czytać, jest piątą edycją longsellera poświęconego polskiemu rynkowi sprzedaży. Od czasu, gdy Arkadiusz Bednarski przygotowywał pierwsze wydanie, świat bardzo się zmienił. Zmieniły się rynek, metody sprzedaży, ...

59.9 zł
kup teraz
książka

Mistrz sprzedaży. Wydanie III rozszerzone. Książka z autografem

Autor: Arkadiusz Bednarski

Mentor Twojej kariery Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy ...

39.2 zł (-9.8 zł)
kup teraz
książka

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

Autor: A. K. Pradeep

W głowie klienta Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje? Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów? Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?     To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, kt&oa ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Autor: Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa

W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwo ...

11.9 zł (-27.1 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close