Biznes i ekonomia / Zarządzanie
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
Autor: Danuta Piasecka
Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie! Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększ ...
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Autor: Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozum ...
Wykorzystaj siłę design thinking! Przygotuj zespół do realizacji celów w środowisku VUCA
Autor: Tomasz Krzemiński
Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewności Termin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity) i niejednoznaczność (ambiguity). Koncepcję tę wprowadzono po to, by opisać ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
Autor: Andrzej Jacek Blikle
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgod ...
Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Autor: Kinga Przybysz-Polakowska
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek ... jak flaming ... należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzyst ...
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II
Autor: Dirk Zeller
Zastosuj skuteczne metody zarządzania czasem i zmień swoje życie na lepsze Czy masz wrażenie, że wciąż brakuje Ci czasu i nie możesz z niczym zdążyć? Ten prosty i zrozumiały poradnik pomoże Ci zmienić Twój dzień w pracy — a także całe Twoje życie. Jest pełen praktycznych wskazówek na te ...
Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start
Autor: Adam Grzesik
Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli! Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia? Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się ...
Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność
Autor: Stephen Denning
Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi ...
Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi
Autor: Michał Chmielecki
Spraw, by ludzie: w pełni Ci ufali wierzyli Twoim opiniom i decyzjom chcieli za Tobą podążać Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektó ...
Getting Things Done dla nastolatków. Jak ogarnąć wiele spraw i zyskać mnóstwo czasu
Autor: David Allen, Mike Williams, Mark Wallace
Świat jest bardzo interesujący, ale też wymaga dostosowania się do szalonego tempa i ogarnięcia mnóstwa najrozmaitszych spraw. Współczesny młody człowiek najczęściej uczy się, utrzymuje kontakty z rodziną i przyjaciółmi, uprawia sport, być może angażuje się w działalność społeczną, p ...