Obsługa klienta

książka

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Autor: Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię m ...

32.68 zł (-6.32 zł)
kup teraz
książka

Badanie potrzeb klienta

Autor: Urszula Bartkowska

Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej? Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć! Wiedza, która zaprocentuje W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ...

32.90 zł
kup teraz
książka

Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet

Autor: Josiane Chriqui Feigon

Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcję &nd ...

30.40 zł (-9.50 zł)
kup teraz
książka

Najlepsze praktyki skutecznego menedżera

Autor: Anna Baczyńska (red.)

Aby awansować w organizacji, menedżerowie muszą zdobywać wiedzę i rozwijać nowe umiejętności, a jednocześnie porzucać rozwiązania, które nie są już skuteczne. W praktyce okazuje się, że niektórzy koncentrują się na stosowanych wcześniej nieskutecznych sposobach działania i kurczowo się ich tr ...

34.21 zł (-10.69 zł)
kup teraz
książka

Kultura biznesu Normy i formy

Autor: Irena Kamińska-Radomska

Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy ...

49.45 zł (-9.55 zł)
kup teraz
książka

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Autor: Jeffrey Gitomer

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzed ...

69.00 zł
kup teraz
książka

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowocze ...

49.00 zł
kup teraz
książka

CRM. Relacje z klientami

Autor: Jill Dyche

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania. Część 2. napisana została z myśl ...

50.00 zł
kup teraz
książka

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny

Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjnoś ...

34.90 zł
kup teraz
audiocd mp3

GURU KULTU..RY

Autor: Michał Wawrzyniak

Przeczytaj: "Pierwszy w blogosferze wywiad z Michałem Wawrzyniakiem. Nazywa siebie Guru i ponoć zarabia miliony mówiąc ludziom jak mają żyć" ». Wywiad przeprowadził Grzegorz Marczak z Antyweb. Stań się GURU KULTU..ry   CZYLI POKONAJ 6 ETAPÓW, ABY WZMOCNIĆ CHARYZMĘ,&n ...

34.90 zł
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close