Obsługa klienta

książka

Badanie potrzeb klienta

Autor: Urszula Bartkowska

Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!   Wiedza, która zaprocentujeW części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie waŠ...

24.67 zł (-8.23 zł)
kup teraz
książka

CRM. ZarzÄ…dzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

Firma dziaÅ‚ajÄ…ca w realiach poczÄ…tku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest pÅ‚ynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestajÄ… wystarczać -- coraz częściej obszar dziaÅ‚alnoÅ›ci nawet maÅ‚ych firm, obejmuje kontrahentów z caÅ‚ego Å›wiata. Jak wykorzystać n ...

59 zł
kup teraz
książka

CRM. Relacje z klientami

Autor: Jill Dyche

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jest do kadry zarzÄ…dzajÄ…cej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem skÅ‚adników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowan ...

59 zł
kup teraz
książka

Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Autor: Jeb Blount

Nic siÄ™ nie dzieje, jeÅ›li nikt niczego nie sprzedaje. Nie ma sukcesu bez wysiÅ‚ku. Nie istniejÄ… magiczne piguÅ‚ki i czarodziejskie metody, które pozwolÄ… pójść na Å‚atwiznÄ™ i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! PrawdÄ… r&oa ...

59 zł
kup teraz
książka

GURU KULTU..RY

Autor: Michał Wawrzyniak

Przeczytaj: "Pierwszy w blogosferze wywiad z MichaÅ‚em Wawrzyniakiem. Nazywa siebie Guru i ponoć zarabia miliony mówiÄ…c ludziom jak majÄ… żyć" ». Wywiad przeprowadziÅ‚ Grzegorz Marczak z Antyweb. StaÅ„ siÄ™ GURU KULTU..ry   CZYLI POKONAJ 6 ETAPÓW, ABY WZMOCNIĆ CHARYZMĘ,&n ...

32.44 zł (-17.46 zł)
kup teraz
książka

Mała księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!

Autor: Jeffrey Gitomer

Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko ...

39.9 zł
kup teraz
książka

Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie

Autor: Radosław Hancewicz

Kim dla Ciebie jestem, klientem czy petentem? Praca w urzÄ™dzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawaÅ‚ek chleba. UrzÄ™dnik z przysÅ‚owiowego okienka traktowany jest czÄ™sto z zaÅ‚ożenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzÄ™du ze swoim problemem, jedn ...

49 zł
kup teraz
książka

Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone

Autor: Artur Urbański, Lucyna Dziewa

W Å›wiecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientujÄ…ca dziaÅ‚ania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiÅ›cie jÄ… żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usÅ‚ugi – nie wrócić, de ...

50.05 zł (-26.95 zł)
kup teraz
książka

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego

Autor: Robert B. Cialdini

Moc oddziaÅ‚ywania na ludzi i sytuacje Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpÅ‚ywania na ludzi i... wÅ‚Ä…cz je w swój naturalny repertuar zachowaÅ„. Naucz siÄ™ bÅ‚yskawicznie rozpoznawać, gdy ktoÅ› próbuje CiÄ™ oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. ZostaÅ„ najbardziej wpÅ‚ywowym cz ...

25.93 zł (-13.97 zł)
kup teraz
ebook

Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe

Autor: Joe Vitale (author), Jeffrey Gitomer (foreword)

W promocji siła! Dowiedz się, jak wykorzystać tę potęgę. Niezawodne techniki perswazji. Skorzystaj ze skutecznych metod i trików przekonywania ludzi Taktyka wygrany-wygrany. Poznaj sposoby na osiągnięcie obopólnych korzyści w negocjacjach Czasem mniej ważna jest treść... Opanuj metody zwracania na siebie ...

25.85 zł (-21.15 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close