Obsługa klienta

książka

Biznes w internecie. Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych

Autor: Bonek Tomasz, Smaga Marta

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związa ...

42.00 zł (-7.00 zł)
kup teraz
książka

Odkryj się. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem

Autor: Lencioni Patrick

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy New York Timesa zainteresował się swoim wł ...

30.40 zł (-9.50 zł)
kup teraz
książka

Optymalizacja systemów i procesów logistycznych

Autor:

Redukcja kosztów przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw przy zachowaniu założonego poziomu obsługi klienta to podstawowy cel optymalizacji funkcjonowania systemów i realizacji procesów logistycznych. Osiąganie założonych rezultatów w sferze efektywności i skuteczno ...

38.74 zł (-10.26 zł)
kup teraz
książka

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Autor: Urban Wiesław, Siemieniako Dariusz

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię m ...

32.68 zł (-6.32 zł)
kup teraz
książka

Badanie potrzeb klienta

Autor: Urszula Bartkowska

Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej? Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć! Wiedza, która zaprocentuje W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ...

32.90 zł
kup teraz
książka

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Autor: Jeffrey Gitomer

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzed ...

69.00 zł
kup teraz
książka

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowocze ...

49.00 zł
kup teraz
książka

CRM. Relacje z klientami

Autor: Jill Dyche

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -- od menedżerów do użytkowników Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania. Część 2. napisana została z myśl ...

50.00 zł
kup teraz
książka

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie

Autor: Paweł Krzyworączka

Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie? E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie m ...

39.90 zł
kup teraz
książka

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny

Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjnoś ...

34.90 zł
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close