Ekonomia

książka

Myśl jak człowiek biznesu

Autor: Piotr Surdel

"Kto chce, szuka sposobu. Kto nie chce, szuka powodu" Czy to możliwe, że od sposobu myślenia zależy nasze działanie i jego wynik? To niesamowite, że wszystko, co zaczynamy robić, ma swoje źródło w naszej głowie. Człowiek, aby tworzyć nowe rzeczy, potrzebuje inspiracji, pomysłów, ale tak ...

39.9 zł
kup teraz
książka

Bezpiecznie już było. Jak żyć w świecie sieci, terrorystów i ciągłej niepewności

Autor: Paulina Polko, Roman Polko

  XXI wiek wszystkich strachów   W roku 1989 pożegnaliśmy komunizm i - nie wiedząc wtedy jeszcze o tym - powitaliśmy niepewność jutra. Zniknęły gwarancje zatrudnienia, jako społeczeństwo odbyliśmy przyspieszony kurs ekonomicznej samodzielności. Do NATO wkraczaliśmy z kilkunastoprocentowym be ...

25.93 zł (-13.97 zł)
kup teraz
książka

Mniej znaczy lepiej. O tym, jak odejście od wzrostu gospodarczego ocali świat II wydanie

Autor: Jason Hickel

To nie jest książka o nieuniknionej zagładzie. To książka o nadziei. Łącząc wiedzę z różnych dziedzin – historii, ekonomii, antropologii, filozofii i nauk ścisłych – Jason Hickel kreśli błyskotliwą analizę kapitalizmu (z odświeżającym spojrzeniem na jego historię) i proponuje wizję alte ...

49 zł
kup teraz
książka

Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a postęp, ludzie i planeta

Autor: Klaus Schwab, Peter Vanham

Obecny system gospodarczy opiera się na maksymalizacji krótkookresowych zysków, unikaniu opodatkowania i przerzucaniu niekorzystnych efektów działalności na społeczeństwo. Jego konsekwencją są pogłębiające się nierówności, wzrost zadłużenia, zwiększająca się polaryzacja społeczeń ...

41.3 zł (-17.7 zł)
kup teraz
książka

Kapitalizm i wolność

Autor: Milton Friedman

To, co sprawia, że jest ona najbardziej fascynująca, to jej fundamentalne zasady. Są tak proste, że każdy jest w stanie je zrozumieć — a jednak niewielu je rozumie. Milton Friedman o ekonomii W jaki sposób korzystać z dobrodziejstw posiadania rządu i jednocześnie unikać związanych z tym zagrożeń ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Mikroekonomia dla bystrzaków

Autor: Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid

Najważniejsze koncepcje mikroekonomii Mikroekonomia nie jest nauką dla osób o słabym sercu. Ale nie martw się! Ta książka pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie jej tajemnice bez najmniejszych komplikacji. Wyjaśniamy w niej trudniejsze pojęcia i omawiamy mnóstwo przykładów z życia, by pom&oacut ...

11.9 zł (-28 zł)
kup teraz
książka

Oszukaj mnie, jeśli potrafisz. Proste sposoby przechytrzenia współczesnych kanciarzy

Autor: Frank Abagnale

Znasz film Złap mnie, jeśli potrafisz? To nie jest historia wyssana z palca, ale opowieść, której bohaterem jest autor tej książki! Nowoczesne technologie dostarczyły wielu ekscytujących możliwości. Nie tylko Tobie, ale także całej rzeszy kanciarzy i oszustów, którzy ze wszystkich sił staraj ...

13.9 zł (-31 zł)
kup teraz
książka

Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku

Autor: Agnieszka Piątkowska

VUCA menedżerze! Witaj w nowej, niepewnej rzeczywistości Witaj, zanurz się w niej i nie utoń. Co więcej - pływaj skutecznie i kieruj innymi tak, by i oni nie utonęli - ani Twoi pracownicy, ani Twoja firma. Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym "stare, dobre czasy" przewi ...

41.3 zł (-17.7 zł)
kup teraz
książka

Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Autor: Grzegorz Kubera

Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej k ...

34.3 zł (-14.7 zł)
kup teraz
książka

Sztuka rynkologii

Autor: Jacek Kotarbiński

Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem ...

49 zł
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close