Marketing

Autor: Claude Hopkins
Kto jeszcze chce poznać 21 legendarnych zasad pisania skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych? Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego ...

Podstawy pisania przekonujących tekstów
Autor: Jakub Sosnowski
Czy potrafisz napisać tekst sprzedażowy taki jak ten? Jeśli odpowiesz TAK, to nie musisz martwić się o pracę czy sukces w prowadzeniu własnego biznesu nawet w czasach największego kryzysu.Zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny, a ...

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
Autor: Piotr R. Michalak i Jakub Woźniak
Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting". Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą. To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz, chcesz sprzedawać - czyli internetowy marketing nie jest Ci obcy. Pytanie tylko, jak skutecznie, wręcz perswazy ...

Autor: Tomasz Bury
Jak zaprojektować skuteczną i tanią kampanię marketingową "W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omó ...

Autor: Joe Vitale
Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online? "Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?" Od: Joe Vitale Wimberley, Texas, Stany Zjednoczone Drogi przyjacielu, Może to się już i Tobie przytrafiło. Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy mu ...

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
Autor: Claude Hopkins
Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, że jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył. Czasem jednak zdarzają się takie publikacje, że po prostu TRZEBA TO POWIEDZIEĆ Legendarne zasadytworzenia skutecznych tekstów sprzedażowych i reklam Znasz takie powiedzenie: Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest zmarn ...

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Autor: Wayne L. Winston
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzeb ...

Autor: Kinga Sroka
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ... ...

Autor: Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Od ...

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skło ...
- 1/100
- Następna strona »