Public Relations. Wizerunek Reputacja Tożsamość

Autor:

Format:

Data wydania:

Liczba stron: 298

Status: dostępna

Typ: ebook

31.92 zł (-7.98 zł)
kup teraz

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem,
a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka.

Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badaÅ„, na temat public relations i wizerunku firm. Książka ma formÄ™ praktycznego przewodnika dziaÅ‚aÅ„ PR w zakresie wspóÅ‚pracy z prasÄ… oraz innymi mediami, komunikacji wewnÄ™trznej i komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad Å‚adu korporacyjnego oraz innych dziaÅ‚aÅ„ wpÅ‚ywajÄ…cych na ksztaÅ‚towanie pożądanego wizerunku.


DziaÅ‚ania public relations caÅ‚y czas siÄ™ zmieniajÄ…, ponieważ zmieniajÄ… siÄ™ media. Rewolucyjne okazaÅ‚o siÄ™ rozpowszechnienie internetu, a później portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Sprowadzenie public relations do przedsiÄ™wzięć realizowanych wyÅ‚Ä…cznie w internecie byÅ‚oby jednak nieporozumieniem. Nie sprawdziÅ‚y siÄ™ prognozy, że tradycyjny PR siÄ™ koÅ„czy. RacjÄ™ natomiast mieli ci, którzy wskazywali na potrzebÄ™ synergii pomiÄ™dzy tradycyjnymi technikami PR a nowymi mediami.

Książka pozwoli nie tylko pogÅ‚Ä™bić wiedzÄ™ na temat technik public relations, ale także poznać zasady praktycznego dziaÅ‚ania. Zawarte sÄ… w niej informacje na temat wspóÅ‚pracy z mediami, dziesiÄ…tki technik radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy oraz zasady przygotowywania materiaÅ‚ów prasowych; ponadto omówiono dziaÅ‚ania, jakie trzeba podjąć w odniesieniu do wydawnictw firmowych i organizacji imprez firmowych, zasady zawierania umów sponsorskich, wykorzystania internetu i radzenia sobie z sytuacjÄ… kryzysowÄ… w celu ochrony wizerunku firmy. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik
i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.

***

Dr Wojciech BudzyÅ„ski – autor jednej z pierwszych książek na temat public relations w jÄ™zyku polskim. Od ponad 30 lat zajmuje siÄ™ problematykÄ… negocjowania i zawierania umów handlowych oraz ksztaÅ‚towania wizerunku firm. Prowadzi z tego zakresu wykÅ‚ady w Szkole GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcÄ… firm. DoÅ›wiadczenie zdobywaÅ‚ jako dyrektor dużego przedsiÄ™biorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziaÅ‚ów za granicÄ…, doradca ministra gospodarki, starszy ekspert Banku Åšwiatowego. ProwadziÅ‚ negocjacje handlowe na wszystkich siedmiu kontynentach. Jest autorem ponad 50 książek, wydanych w kraju i za granicÄ….

31.92 zł (-7.98 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close