Szlachetny cel. Jak opowiadać historie, które przyniosą darowizny

Autor:

Format: 140x208

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 104

Typ: książka

29.9 zł
kup teraz

Ja powiem, o co chodzi, a Ty pomożesz, dobrze?

Czytelniku! JeÅ›li dziaÅ‚asz w organizacji pozarzÄ…dowej, mogÅ‚eÅ› spotkać siÄ™ z terminem fundraising. Oznacza on Å‚Ä…czenie ludzi, którzy chcÄ… robić dobre rzeczy, z tymi, którzy je robiÄ…. Fundraising to także budowanie wieloletnich relacji zespoÅ‚u organizacji z ludźmi, którzy w różny sposób angażujÄ… siÄ™ w jej dziaÅ‚alność. Wiesz, co Å‚Ä…czy tych ludzi? Potrafisz skutecznie budować takie relacje? Umiesz przedstawić cele swojej organizacji w taki sposób, by przemówić do serc i portfeli sÅ‚uchaczy?

Opowiedziana historia musi przyciÄ…gać uwagÄ™, sprawić, by ludzie poczuli, że odÅ›wieża ich życie i spojrzenie na Å›wiat, dać im coÅ›, co wyrywa z monotonii rytmu: dom-praca-dom. To wÅ‚aÅ›nie w tÄ™ lukÄ™, na swoiste trzecie miejsce powinny wchodzić organizacje pozarzÄ…dowe. MyÅ›lisz, że to niegodne szczytnego celu, do którego dążysz? Å»e to dobre dla Apple’a, Coca-Coli i kandydata na prezydenta Stanów Zjednoczonych? A zastanawiaÅ‚eÅ› siÄ™ kiedyÅ›, dlaczego jedne organizacje sÄ… w stanie skutecznie uzyskiwać pomoc dla swoich podopiecznych, inne zaÅ› nie? „Kwestia pieniÄ™dzy” — powiesz pewnie. Mylisz siÄ™...

Dobra historia. To w niej tkwi tajemnica sukcesu organizacji pozarzÄ…dowej.

29.9 zł
kup teraz

PowiÄ…zane

książka

140 sekretów Mistrza Sprzedaży

20.94 zł (-13.96 zł)

więcej

książka

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą

23.94 zł (-15.96 zł)

więcej

książka

Kodeks wygranych. X przykazań człowieka sukcesu. Wydanie 2

34.2 zł (-22.8 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close