Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw. Teoria i praktyka

Autor:

Format:

Data wydania:

Liczba stron: 290

Status: dostępna

Typ: ebook

8.98 zł (-13.47 zł)
kup teraz

Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą jej treścią są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospodarki. Autorzy wychodzą poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając zwłaszcza rosnącą rolę kapitału ludzkiego w zarządzaniu organizacjami.
Analiza teoretyczna dotyczy problemów zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym; głównie obszarów zarzadzania finansowego, kadrowego, zarządzania kulturą i społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw.
Analiza praktyczna oparta jest na badaniach przeprowadzonych w polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, dotyczących ich skłonności do internacjonalizacji, strategii i dróg internacjonalizacji, także motywów i barier w analizowanym procesie. Oparcie książki na wynikach przeprowadzonych badań, także zamieszczenie studiów przypadków, daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich mikro, małych i średnich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami.
 
8.98 zł (-13.47 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close