Marketing
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Od recepcjonisty do copywriter'a >> PODCAST Na poczÄ…tku byÅ‚o sÅ‚owo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma innÄ… rolÄ™ do speÅ‚nienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skÅ‚oni ...
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Na poczÄ…tku jest... wcale nie sÅ‚owo. Na poczÄ…tku powinien być CEL SÄ… dwa rodzaje dziaÅ‚aÅ„ w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysÅ‚u, jak na niÄ… odpowiedzieć, jest kampania, sÄ… hasÅ‚a, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do nastÄ™ ...
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przeksztaÅ‚cić nieskoÅ„czone zasoby internetu w spójny, majÄ…cy sens artykuÅ‚, wÅ‚aÅ›nie nadeszÅ‚a. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywr ...
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
Autor: Norbert Oruba
W copywritingu jÄ™zyk giÄ™tki to wiele, ale wciąż za maÅ‚o! Na czym należy bazować, by pisać naprawdÄ™ skuteczne teksty marketingowe, angażujÄ…ce, przekonujÄ…ce i wciÄ…gajÄ…ce niczym najlepszy film ... tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejÄ™tnym Å ...
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najm ...
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor: Adrian Andrzejczyk
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcjÄ… odnoszÄ…cÄ… siÄ™ bezpoÅ›rednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane dziaÅ‚ania majÄ… pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacj ...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Autor: Martyna Zastrożna
Najważniejsze narzÄ™dzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%! Google Analytics to internetowe narzÄ™dzie, które Google oferuje nieodpÅ‚atnie każdemu, kto prowadzi dziaÅ‚alność online. DziÄ™ki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszajÄ…cyc ...
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Autor: Martyna Zastrożna
Analiza. Podstawa dziaÅ‚aÅ„ online Czasy radosnego internetowego marketingu bazujÄ…cego na wyszukanych hasÅ‚ach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnoÅ›ciowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczÄ… siÄ™ pomysÅ‚, wykonanie, myÅ›lenie o kliencie. Od kiedy jednak udostÄ ...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
Autor: Mark Edmondson
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decy ...
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Autor: Ryan Holiday
Stwórz samoczynnÄ… maszynÄ™ marketingowÄ…! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzÄ™dzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowoÅ›ci, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabÅ‚a, jest growth hacker? ...