Obsługa klienta
Zamknij się i działaj! 7 kroków do realizacji celów
Autor: Brian Tracy
Co sprawia, że niektórzy ludzie odnoszą w życiu sukces, a inni nie? Najprościej rzecz ujmując, klucz do sukcesu dzierżą ci, którzy każdego dnia, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku robią coś, co przybliża ich choćby o jeden krok do celu. W książce Zamknij się i działaj! autor bestsellerów z d ...
Time for Change. Niemożliwe nie istnieje
Autor: Artur Wikiera
Marzenie jest tym, co pozwala ci śnić, a cel jest czymś, co pozwoli Ci żyć. TIME For CHANGE to połączenie NOWEJ psychologii motywacji z technikami i narzędziami perswazyjnymi. A wszystko po to, aby zainspirować Cię do zmian, abyś ruszył krok naprzód, żebyś mierzył dalej i wyżej. Żebyś odkrył, ż ...
Mecz wygrywa się w szatni! 7 przykazań lidera jak stworzyć zwycięski zespół w życiu i biznesie
Autor: Jon Gordon, Mike Smith
Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha – trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona – wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, ...
Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie
Autor: Anna Sarnacka-Smith
Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć p ...
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść o przywództwie
Autor: Patrick Lencioni
Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadr oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało k ...
Sztuka mówienia bez bełkotania i faflunienia
Autor: Mirosław Oczkoś
Pliki do książki znajdują się pod adresem: https//upgr.rm.com.pl/oczkos/mp3/ Każdy powinien zdawać sobie sprawę z tego, jak ważna jest poprawna dykcja. Książka przeznaczona jest zarówno dla wszystkich, którzy pracują głosem na co dzień – dziennikarzy, aktorów, prezenter&o ...
Coaching. Prowadź swoją drużynę ku zwycięstwu
Autor: Ken Blanchard, Don Shula
Czy twoi podwładni w pełni wykorzystują swój potencjał? Czy twój zespół – być może jest to grupa pracowników, być może grupa studentów, a być może twoja rodzina – wspina się na wyżyny swoich możliwości? Don Shula, legenda NFL, i Ken Blanchard, konsultant cieszący ...
Asertywność w praktyce. Jak zachować się w typowych sytuacjach?
Autor: Dorota Gromnicka
Wiesz, że możesz zachować się asertywnie, a jednak w konkretnej sytuacji brakuje ci słów? Masz dość czytania o asertywności i chcesz szybko poprawić swoje relacje z ludźmi? To książka dla tych, którzy pragną być skuteczni w praktyce! W poradniku znajdują się przykłady przeróżnych sytuacji, z któ ...
Autor: Maciej Dutko
Niezwykła książka o zwykłych negocjacjach! Negocjujesz przez całe życie: w piaskownicy, w szkole, w pracy, w domu, na zakupach, w biznesie... Czasami jednak targom towarzyszą zgrzyty, pretensje lub nawet krzywda jednej ze stron. Niepotrzebnie. Dzięki tej książce nauczysz się negocjować mądrze i świadomie, by ...
Autor: Brian Tracy
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprz ...