Public Relations
Autor: Adele Revella
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientó ...
Autor: Jonah Berger
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego ...
Fundacje korporacyjne w Polsce jako forma działalności filantropijnej przedsiębiorstw
Autor: Monika Kwiecińska
Rozważania podejmowane w monografii oraz prace badawcze przeprowadzone na jej potrzeby ukierunkowano na wyjaśnienie, uwzględniając perspektywę filantropii korporacyjnej, motywów i mechanizmów tworzenia, funkcjonowania fundacji korporacyjnych oraz ich relacji z przedsiębiorstwami założycielskimi w Polsce. ...
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Autor: Mariusz Woźniakowski
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają ...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Debata - Zmiana 2.0
Autor: Jrgen Bang-Jensen, Tomasz Czechowicz, Beata Mońka, Eryk Mistewicz, Cezary Smorszczewski, ZygmuntSolorz-Żak
XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy to najpoważniejsze miejsce dyskusji o technologicznej innowacji i wpływie cyfryzacji na nasze życie. Dyskutowaliśmy o Zmianie 2.0 z praktykami biznesu: Beatą Mońką (Cyfra +), Tomaszem Czechowiczem (MCI Management), Jrgenem Bang-Jensenem (Play), Cezarym Smorszczewskim (Alior Bank) i Zygmu ...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Bezmarketing
Autor: Scott Stratten
Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. W swej ostatniej książce (Bezmarketing, wyd. w Polsce Helion/OnePress) doradza, jak firmy mogą skutecznie budować relacje z wykorzystaniem mediów społecz ...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Twitter użyteczne narzędzie osiągania swoich celów
Autor: Radosław Sikorski
62 prezydentów lub premierów z 49 krajów aktywnie publikuje w serwisie mikroblogowym Twitter. Serwis ten promuje polityków z charyzmą. Wzorcem sposobu wykorzystania Twittera przez polityków w świecie jest Barack Obama. W Polsce: Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski. Eryk Mis ...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Dziesięć mitów Twittera
Autor: Eryk Mistewicz
W biznesie, zarządzaniu, kulturze, sporcie, polityce, a nawet w tworzeniu sieci widzów odwiedzających teatr Twitter sprawdza się, jako narzędzie generowania i rozpowszechniania własnych komunikatów, prezentowania własnego zdania, własnej opinii. Sprawdza się także, jak szybko się okazało, jako jedno z ...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Co mogą zrobić dziennikarze, aby uratować dziennikarstwo?
Autor: Howard Owens
Jeden z najciekawszych tekstów o współczesnym dziennikarstwie wyszedł spod pióra Howarda Owensa, autora cenionego serwisu o dziennikarstwie internetowym. Warto przeczytać, jak dziennikarze w zmieniającym się świecie mogą zachować swój zawód, wykonując go wciąż z pasją i przekonan ...
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza: Tłum nigdy nie będziemądrzejszy od jednostki
Autor: Jarosław Kuźniar
Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24 doświadczył pierwszego w Polsce aktu terroru ze strony portali społecznościowych. Poprosiłem, aby opowiedział o tym ringu w kisielu, na który go wepchnięto. Napisał o sieci, która jest jak broń masowego rażenia. I wcale nie jest mądra, zatraca, bowiem naturalne ro ...