Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
Autor: Rafał Nowocień
Format: 140x208
Data wydania: 2019-10-22
Oprawa: miękka
Liczba stron: 200
Status: dostępna
Typ: książka
Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych
- Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej
- Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji
- Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację
Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów.
Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!
- Role zarządcze, kreatywne, artystyczne, programistyczne i inne
- Przebieg procesu i fazy produkcji gry komputerowej
- Opracowanie koncepcji, założeń oraz projektu gry
- Tworzenie dokumentacji i planowanie działań
- Programowanie, testowanie i wersjonowanie gry
- Publikacja gry, marketing i obsługa klienta
Planuj, zarządzaj, dokumentuj - odnieś sukces w branży gier!
Powiązane
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II
96.85 zł (-52.15 zł)