Gry / Inne
Autor: Penny de Byl
Matematyka jest niezbędna do zrozumienia reguł rządzących tworzeniem grafiki komputerowej w czasie rzeczywistym, a także zasad manipulowania obiektami i środowiskami 3D. Idealnym narzędziem ułatwiającym uchwycenie tych zależności jest język Python wraz z bibliotekami Pygame i PyOpenGL. Dzięki nim łatwo zrozumies ...
Autor: Jeremy Gibson Bond
Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiedniÄ… wiedzÄ… teoretycznÄ… i znakomitymi pomysÅ‚ami, powinien posiadać praktyczne umiejÄ™tnoÅ›ci korzystania z nowoczesnych narzÄ™dzi sÅ‚użących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie Å›wiatu nowej gry jest poważnym projektem angażujÄ…cym wielu profesjonalistów ...
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla poczÄ…tkujÄ…cych
Autor: Roblox Corporation
Roblox to popularna platforma do tworzenia gier, z której korzystajÄ… użytkownicy o różnym poziomie umiejÄ™tnoÅ›ci w zakresie ich projektowania. W Robloksie używa siÄ™ jÄ™zyka programowania Lua. Jest to jÄ™zyk, którego można siÄ™ szybko i Å‚atwo nauczyć. Roblox Studio i Lua zapewniajÄ… idealne Å›rodo ...
Åšwiat w skali mikro. Wszystko o modelarstwie
Autor: Artur Wałachowski
Zabawa, która stanie siÄ™ TwojÄ… pasjÄ… Ludzie zajmujÄ… siÄ™ modelarstwem redukcyjnym praktycznie od zawsze. Historia odtwarzania rzeczywistoÅ›ci w pomniejszonej skali bowiem siÄ™ga czasów prehistorycznych ... pierwsze figurki ludzi i zwierzÄ…t wykonane rÄ™kÄ… czÅ‚owieka liczÄ… kilkadziesiÄ…t tysiÄ™cy lat. ChoÄ ...
Autor: Marcin "jedik" Terelak
Gra symulacyjna Catz 2006 umożliwia opiekę nad uroczym małym kociakiem. W poradniku znajdziecie opis pięciu dostępnych ras kotków, które można przygarnąć, oraz metody ich hodowli i tresury, dzięki którym będą przygotowane do udziału w konkursach. Skrócona wersja spisu treści:-Wstęp-Wybór mruczka-Kot abisyń ...
The Kerbal Player's Guide. The Easiest Way to Launch a Space Program
Autor: Jon Manning, Tim Nugent, Paul Fenwick
Kerbal Space Program (KSP) is a critically acclaimed, bestselling space flight simulator game. It...s making waves everywhere from mainstream media to the actual space flight industry, but it has a bit of a learning curve. In this book, five KSP nerds-including an astrophysicist-teach you everything you need to know to get a ...
Autor: Blake J. Harris
FascynujÄ…ca thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmieniÅ‚ przemysÅ‚ gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należaÅ‚ do Nintendo. Sega byÅ‚a sÅ‚abnÄ…cÄ… firmÄ… z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenÄ™ wkroczyÅ‚ Tom Kalinske – czÅ‚owiek, który o grach nie wiedziaÅ‚ nic, ale miaÅ‚ ...
Teoria gier. Krótkie Wprowadzenie 8
Autor: Ken Binmore
KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniajÄ… sposób myÅ›lenia! Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokóÅ‚ Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualnÄ… wiedzÄ™ na temat wspóÅ‚czesnego Å›wiata i pomaga go zrozumieć ...
Autor: Michał Kłosiński
Michał Kłosiński kreśli w swojej książce projekt hermeneutyki gier wideo hermeneutyki o wyraźnym rysie krytycznym i zaangażowanym. Chodzi bowiem o lekturę gier jako utopii i poszukiwane z ich udziałem alternatyw wobec kapitalizmu. Teoretyczną ramę publikacji wyznacza filozoficzna hermenutyka Paula Ricoeura sposà ...
Autor: Patryk Polewiak
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona pracy w branży gier komputerowych Jesteś pasjonatem gier komputerowych, ale czujesz, że samo granie to dla ciebie za mało? Chciałbyś współtworzyć wirtualne światy i uczynić z tego sposób na życie, ale nie wiesz, co zrobić, by spełnić swoje marze ...