Start-up / Start-up
![](http://helion.pl/okladki/181x236/hisprz.jpg)
Historia przyszłości. Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości
Autor: Blake J. Harris
Wiele firm, które później staÅ‚y siÄ™ najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziÅ‚o siÄ™ w garażach. Historia Oculusa Å‚amie ten schemat - jej zaÅ‚ożyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzyÅ‚ swój start-up w zdezelowanej, szeÅ›ciometrowej przyczepie k ...
![](http://helion.pl/okladki/181x236/kwekpv.jpg)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
Autor: David Parmenter
![](http://helion.pl/okladki/181x236/meleaz.jpg)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizÄ™ danych
Autor: Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
Lektura obowiÄ…zkowa dla wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem analityki w pracach nad nowym produktem i odnoszeniem sukcesów biznesowych bez koniecznoÅ›ci wiecznego zgadywania. Peter Yared, dyrektor ds. IT, CBS Interactive To nie jest kolejna książka o liczbach, a rzecz o praktycznych wskaźnikach. Alistair ...
![](http://helion.pl/okladki/181x236/melepr.jpg)
Autor: Dan Olsen
Stwórz produkt, który pokochajÄ… klienci Na jeden udany produkt, który cieszy siÄ™ sympatiÄ… użytkowników i odnosi sukces, przypadajÄ… setki takich, które okazaÅ‚y siÄ™ zupeÅ‚nymi niewypaÅ‚ami. Pozornie wydaje siÄ™, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potr ...
![](http://helion.pl/okladki/181x236/melevv.jpg)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Autor: Eric Ries
Bestseller na liÅ›cie New York Timesa Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysÅ‚ biznesowy na zamierzony efekt koÅ„cowy, który bÄ™dzie jednoczeÅ›nie udany oraz trwaÅ‚y. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki zwiÄ…zane z zakÅ‚adaniem wÅ‚asnego startupu i kierowa ...
![](http://helion.pl/okladki/181x236/merul3.jpg)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
Autor: Ash Maurya
Kilka lat temu sprawdzaÅ‚y siÄ™ modele biznesowe, które dziÅ› nie majÄ… racji bytu. Teraz wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i Å‚atwe, konkurencja ogromna, a rozczarowani klienci nie dajÄ… drugiej szansy - po prostu odchodzÄ… i wybierajÄ… innÄ… ofertÄ™. JeÅ›li wiÄ™c chcesz osiÄ…gnąć sukces, musisz mieÄ ...
![](http://helion.pl/okladki/181x236/nisbuv.jpg)
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji
Autor: Chris Guillebeau
Wystarczy tyle pieniÄ™dzy, ile masz. Chris jasno daje do zrozumienia: nie masz już żadnych wymówek. Zacznij od teraz, nie przekÅ‚adaj niczego na później. PoÅ›piesz siÄ™. Seth Godin, autor bestsellerów Onepress Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny — masz być nadzwyczajny oraz DoÅ‚ek czyli ...
![](http://helion.pl/okladki/181x236/pisprv.jpg)
Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów
Autor: Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz
Dobre pomysÅ‚y nie przychodzÄ… same. Co wiÄ™cej, droga miÄ™dzy dobrym pomysÅ‚em a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnoÅ›ciÄ… i trudnymi chwilami. Mnożą siÄ™ wÄ…tpliwoÅ›ci. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy siÄ™ skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczÄ… osobÄ™, czy zespóÅ‚? Jak rozpoz ...
![](http://helion.pl/okladki/181x236/przjav.jpg)
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę
Autor: Brian Tracy
W ciÄ…gu miesiÄ…ca w Polsce powstaje ponad dwadzieÅ›cia tysiÄ™cy przedsiÄ™biorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoÅ› prosperujÄ…, ale duży odsetek przedsiÄ™biorców prÄ™dzej czy później podejmuje decyzjÄ™ o zamkniÄ™ciu dziaÅ‚alnoÅ›ci. ZakÅ‚adaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie speÅ‚nienia ...
![](http://helion.pl/okladki/181x236/starts.jpg)
Startup, scaleup, klęska. 42 ścieżki rozwijania biznesu w duchu Lean i Agile
Autor: Jurgen Appelo
ZakÅ‚adaniu startupu towarzyszÄ… marzenia. By mogÅ‚y siÄ™ speÅ‚nić, firma musi siÄ™ rozwinąć i pomyÅ›lnie przejść proces skalowania. O tym, że nie jest to Å‚atwe, przekonaÅ‚o siÄ™ już wielu przedsiÄ™biorców. Aby siÄ™ udaÅ‚o, trzeba umieć tworzyć i utrzymywać modele biznesowe, a także wiedzieć, kiedy i jak s ...