Biznes IT / Inne

książka

Jak zarabiać na kryptowalutach. Wydanie II

Autor: Tomasz Waryszak

Waluty wirtualne, ale zyski - jak najbardziej realne! Kryptowaluta - ten termin brzmi nieco tajemniczo, ale i niezwykle obiecująco. Wielu inwestorów nadal nie w pełni pojmuje mechanizm funkcjonowania kryptowalut, jednak niemal każdy rozważa, czy warto się nimi zainteresować. Czy te cyfrowe waluty są prawdziwą, ...

50.05 zł (-26.95 zł)
kup teraz
książka

Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu

Autor: Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider

Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można wykorzystać w praktycznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na lepszym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracownikó ...

83.85 zł (-45.15 zł)
kup teraz
książka

Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej

Autor: Karl Wiegers, Candase Hokanson

To oczywiste, że przed rozpoczęciem wdrożenia oprogramowania należy określić wymagania biznesowe. Jednak sam proces określania wymagań już taki oczywisty nie jest, a błędy popełnione na tym etapie bywają kosztowne i trudne do naprawienia w późniejszych stadiach rozwoju oprogramowania. Aby tego uniknąć i ...

53.6 zł (-13.4 zł)
kup teraz
książka

Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych

Autor: Kate Hobler

Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i liderką zwinnej organizacji. Tematykę związaną ze zwinnymi zmian ...

32.43 zł (-17.47 zł)
kup teraz
książka

KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera

Autor: Bernard Marr

Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI, można porównać do instrumentów nawigacyjnych. Pozwalają bowiem uzyskać wiedzę, czy przedsiębiorstwo radzi sobie dobrze, czy też zmierza ku katastrofie. Prawidłowo dobrany zestaw mierników ułatwia przewidywanie zagrożeń i podjęcie koniecznej interwe ...

51.35 zł (-27.65 zł)
kup teraz
książka

Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami

Autor: Andreas M. Antonopoulos, Olaoluwa Osuntokun, René Pickhardt

Potencjał blockchainu jest ogromny i zapewne wciąż nie znamy wszystkich jego możliwych zastosowań. Jest to dosyć nowa, dynamicznie rozwijająca się technologia, jednak już teraz dostrzegalne są pewne jej ograniczenia. Problemem jest na przykład skalowalność Bitcoina. Rozwiązaniem wydaje się Lightning Network (LN ...

77.35 zł (-41.65 zł)
kup teraz
książka

Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni

Autor: Mirosław Skwarek

A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony ki ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać

Autor: Krzysztof Kempiński

Marka osobista specjalisty IT. Jak ją zbudować i rozwijać Witaj w świecie nieograniczonych możliwości zawodowych Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwią ...

32.43 zł (-17.47 zł)
kup teraz
książka

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Autor: Ted Sudol , Paul Mladjenovic

Nie trać czasu na próby i błędy. Nasza książka nauczy Cię zarabiania online krok po kroku. Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomoc ...

38.35 zł (-20.65 zł)
kup teraz
książka

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Autor: Paweł Tkaczyk

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich wła ...

35.69 zł (-19.21 zł)
kup teraz

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close