Architektura informacji w serwisach internetowych i nie tylko. Wydanie IV

Autor:

Format: 168x237

Data wydania:

Oprawa: miękka

Liczba stron: 384

Status: dostępna

Typ: książka

64.35 zł (-34.65 zł)
kup teraz

W świecie, w którym potężne ilości informacji bombardują ludzi ze wszystkich stron, organizacje stają przed bardzo poważnym wyzwaniem: muszą znaleźć sposób, aby dotrzeć ze swoim przekazem do odbiorcy, zyskać jego uwagę i spowodować, aby zrozumiał i zapamiętał prezentowane treści. Dodatkowym problemem jest różnorodność kanałów interakcji oraz urządzeń — utrzymanie zrozumiałości i spójności przekazu staje się jeszcze trudniejsze. W takim świecie znajomość zasad projektowania architektury informacji staje się nieodzowna.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla wszystkich osób zaangażowanych w proces projektowania najróżniejszych przekazów informacji, szczególnie serwisów internetowych. Architektura informacji jest tu traktowana jako zbiór narzędzi i technik do obsługi trudnych problemów. Można tu znaleźć uniwersalne i ponadczasowe zasady organizacji informacji, narzędzia i techniki, które zdały próbę czasu i nie zależą od konkretnych technologii czy producentów. Dzięki praktycznemu podejściu ta książka przyda się każdemu, kto odpowiada za zdefiniowanie sposobu działania produktów interaktywnych.

W tej książce znajdziesz:
  • przegląd zagadnień dotyczących architektury informacji
  • opis komponentów architektury informacji i powiązań między nimi
  • metodykę organizacji witryn, systemy nawigacji, wyszukiwania i etykietowania stron
  • opis metod poprawy komfortu użytkownika serwisu
  • wskazówki dotyczące metodologii definiowania kierunku i zakresu architektury informacyjnej

Architektura informacji — sztuka, która uczyni informację prawdziwie użyteczną!


Louis Rosenfeld — odegrał znaczącą rolę w organizowaniu pierwszych trzech konferencji poświęconych architekturze informacji. Bierze aktywny udział w różnych konferencjach poświęconych projektowaniu w środowiskach sieciowych.
Peter Morville — jest twórcą podstaw wiedzy o architekturze informacji i wykładowcą na Uniwersytecie Michigan. Często zabiera głos na różnych międzynarodowych konferencjach.
Jorge Arango — jest architektem informacji z ogromnym doświadczeniem w projektowaniu produktów cyfrowych i usług, prezesem Information Architecture Institute i redaktorem naczelnym magazynu „Boxes and Arrows”.
64.35 zł (-34.65 zł)
kup teraz

Powiązane

książka

Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II

31.85 zł (-17.15 zł)

więcej

książka

Bezpiecznie już było. Jak żyć w świecie sieci, terrorystów i ciągłej niepewności

25.92 zł (-13.98 zł)

więcej

książka

WordPress 5 dla początkujących

44.85 zł (-24.15 zł)

więcej


Ta strona wykorzystuje pliki cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close